19 simane di gravidenza - a locu di u fetu

Quattru è mese di mesi di gravidenza ghjè digià annantu, hè nantu à a settimana 19 chì a mamma pudere dinò sensazione di i movimenti di u so picciottu. È s'ellu fussi successu prima, ora li ricurdà di a so presenza assai più freti.

Dimensione di fetu è pisu à 19 simane

U fetus in 19 settimani di gravidenza ghjocu, cum'è mai avutu, ricurdeghja à l'omu picculu. In u piriu da 19 à 20 settimane di gravidanza, u pesu di u fetus hà digià circa quasi 300 gramma, è u crescita da a corona à i pidini nantu à e so ghjente hè di circa 20-23 cm. À questa età, u zitellu hè digià a ghjustificà à a lume o a bughjura è distingue. L'ochji di u zitellu sò chjusi.

Posizione fetale in 19 settimane di età

À questu tempu, a pusizioni di u fetu ùn hè statu finalment stabilitu. U diminuitu di u zitellu hè sempri abbastanza chjuca, è ci hè abbastanza spaziu finu à l'utru a muderna è mudificà a so pusizioni, perchè u zitellu hè digià assai attivu. Ci hè parechje varianti di l'arrangementu di u fetu in u corpu à a 19ª simana di gravidanza: a testa, l'oblicu pelluvisi è transversale.

In casu chì u zitellu hà pigliatu una presentazione in u centru, a so testa hè in u fondu. Questa hè a pusizione chì u zitellu deve piglià prima di dà nascita. Hè cunsideratu correctu, perchè à u prammamentu, u zitellu si move in direttamente cù u capu. Se à a 19 simana di gravidenza u fatuu hà pigliatu una presentazione pélvica, da quì u cervicu o l'annullati sò ancheghjiti à u cervicu. Cù sta pusizioni di u zitellu, u prucessu di u travagliu hè cumplessu, ma ancu chì a nascita pò esse naturali. Ma ùn scurdamu micca chì u zitellu, chì hà pigliatu a presentazione pervica à a 19 simana di gravidanza, cambiarà più di una volta.

In a manifestazione transversale - questu quì chì i ghjornu è a crescita di u zitellu sò in e parte laterale di l'utru, a spalla hè attaccata à u cervicu. Se u zitellu hè in questu postu immediatamenti prima di partitu, in questu casu una cesareana hè stata fatta.

Ci hè ancu esse una presentazione oblicu di u fetu, in questa position u babbu hè in posición diagonale relative à l'assi di l'utru, da questa pusizione u zitellu hè più faciule è di cambià a pusizione.

Penserà seriamente nantu à a pusizione di u zitellu ùn hè micca prima di 30 settimane, è finu à questu mumentu ùn ci hè nisun chjaru per frigirerà. À 19 simane, a pusizione di u zitellu hè assai inestabile. In questu tempu, a futura mòmia hà bisogna à guardà a so postura, pruvate micca per affaccà un bellu pezzu, è ùn ùn si pò esse in un locu, solu in fronte. E exercili fisici fìsici speciali aiuta ancu u zitellu à piglià a pusizioni curretta in u vicu maternale.