A manifestazione di a faccia fetali

A postu più favore di u zitellu in l'utru hè a presentazione di u fetu. Ma succede chì ancu quandu a carica di u zitellu face u cussu internu di u cervicu è appare prima (da quì l'spalle, u troncu è i persone) durante u partitu, no tutti i zitelli passanu rapidamente è senza difficultà. U stessu prucessu di esiliu è u so risultu dipende da a dimensione di u zitellu, l'attività di l'attività di u travagliu, è di a pusizione di u fetus in l'utru.

Un grandu rolu hè assicuratu da a natura chì in u quale a faccia di u zitellu hè di fronte, induve a so back is, chì parte di a testa hè sopra à u collu di l'utru, sese u collu hè dissimulatu o micca.

Sicondu di sti caratteristiche di u locu di u fetu, u nàscita viaghjanu in modu diversu.

Varianti di l'arrangementu di u fetu cù a presentazione di u capu:

  1. U zitellu pò esse tornu à a spine o à u muru abdominal di a mamma.
  2. A pusizione di u fetu hè di dirittu o di l'autore sali. Hè per esse, u zitellu hè fattu un'antra volta à a diritta o a left.
  3. A pusizione di u fetu hè longitudinali, oblicu, transversale.

A presentazione longitudinali di u fetu hè u più favorevule, postu chì u nascita in questu casu pò esse postu naturale. Pò esse facciale, frontale, parietale è occipital. Hè dipende di quale parte di a capu di u zitellu hè u puntu di punta di l'avanimentu per u canal di nascita.

A presentazione occipitale flessibule in ginekulugia hè cunsiderata cum'è più successu. U puntu di punta di l'avanimentu à traversu u canali ancestrali hè una piccula fontana. Se u zitellu si prisenta in u lume cù a versione occipitala di a presentazione capu di u capu di u fetu, à u nascita, a vina accupa a prima. A maiò parte di a nascita sò stati questu modu.

Ma cù a presentazione di u prisenti di u fetus, ci sò parechje per a scuperta d'inserzione di a testa, chì si sò diffirenti per elli è affettanu u biomecanimu di u travagliu.

  1. À u gradu di l'estensione di a testa - a presentazione anterolatale (pretermina), a probabilità di ferita à a mamma è di u zitellu annantu à a cuminzazione aumenta, postu chì a fonte di l'exili hè a fontana grande. A pussibilità di nascita indipendenti ùn hè micca sclusa, ma secondu e statistiche, più frequentanu a ricerca per a cesareà è per prevene l'ipoxica fetale.
  2. Cù a prisenza frontale, l'ingressu à a pelvis di a carica di u zitellu hè caratteristica di u so grandu tanu. U puntitu da filatu da u canali di nascitu - frunti, chì hè più bassu in relazione à altre parte di a testa. Questa varianti hè cunnisciuta ancu com'è una presentazione di u capu di u fetus è scumpite u travagliu naturali.
  3. A presentazione preziosa (III gradu di l'estensione di a testa) hè a locu di u fetu quandu u puntu di punta di u mandibulu è in una postura chì durante u partitu a nascita da a testa da u canali di nascitu à u spinu di a testa. Una donna pò dà nascita naturale, invece chì a so pelvis hè di testamentu numeru, è u fruttu hè chjuchju. In ogni casu, cù a presentazione faciale, a opción di a cesareà hè spessu cunzidiratu.

Cause di diversi posti novi è di presentazione di u fetus:

Diagnostu di presentazione di u capu fetale

In a seconda ultrasound pianificata, pudete truvà quì pusizione di u zitellu in l'utru.

Da l'età di 28 l'obstetre-ginerciste determina a presentazione di u fetu, ma à a 33-34 simana, i zitelli spessu cambienu a pusizioni di u corpu. In questu casu, sarete cunsigliatu per fà esse realizati specialità per a nurmalizà a situazione. Se u duttore insisteixi di l'uspitalizazione, assicuratevi di escolallu.

Ricurdativi chì ùn importa ciò chì u ghjornu di u zitellu si deveru da u vostru autore cuntrollu è a calmesa. Segui i cunsiglieri di u duttore, camianu più, pensate di u ghjornu chì prima pigliate u to beddu u so babbu.