Festa di u Salvadore di u Signore

Questa festa hè di mezu di e doce - e festioni eserciti più impurtanti in l'annu. A data quandu u Salvadore di u Signore hè cilibrada hè in ligna è si incontra u 15 di frivaru. Ma quellu nummu currispondi à un novu stilu, è sicondu u vechju calendariu prulettivu rivolutu era u 2 di frivaru. Per capì ciò chì a parolla "Sblenya" significa, unu deve circundà in u dizziunariu Slavicu. Literaturmente hè traduciutu com "riunione". Quale hè quellu chì, in u principiu di u frivaru, si trova cù questu avvene chì allora preoccupa tutti i cristiani? Per capiscinu questu, avemu bisognu à esse trasferitu da duie dumila anni, quandu Cristo era sempri un ziteddu, prontu per visità u tempore di Diu per a prima volta in a so vita.

A storia di u vacanze

Sicondu a lege di Mosè, tutti i genitori di i Ghjudei chì anu honored l'Anticu Testamentu, si avianu un zitellu natuvrattu, sò stati purtà à u tèmpiu in un tempu stretchatu. Avanzatu, e mamma ùn eranu micca permessi à l'altare. A ghjente hè vinutu micca quì cù e mani vente, era necessariu di sacrificà a cosa. A famiglia di a Virgine Maria si cunsidereghja povira, ùn anu micca soldi per un cordellu. Cum'è una vittima purificante, una donna hà datu un paru di culomba. Accumpagnatu da a so ghjusta rightezza Joseph Joseph Betrothed - u sposu di a Vergine, u maestru è di a sustegnu di Cristu in a zitella.

Hè in questu mumentu chì una profezia antica hè realizata ind'u zogliu di u tempiu. Un anzianu anticu, chjamatu Simeon Bogopriimets, avia trapassatu un anticu libru scrittu da u prufeta Esàia stessu. Eccu i seguenti linee eranu scritti: "Una vèrgine riceve è duverà u Figliolu in u corpu." Vuliu corrigie l'errore, crede chì a parola "Virgo" ùn hè micca bè. Dopu tuttu, una virginità, per tutti i cunti, puderia micca solu vergine . Ma l'Anghjulu ùn l'hà micca datu, è prumesse ch'ellu ùn muraria micca finu à vedende u so Figliu annantu à i so ochji. À u Salvadore, l'Elder finalment si ncuntrava a Vèrgine Maria cun un zitellu, è hà pudendu piglià u so zitellu in i so brazzi. Simeone annunziò un grandi futuru, chì stu zitellu duverà a luz di a fede verita à tutti i piccatori è illuminà i pagani. Per questu, a chiesa passò da guadagnari in nome di l'Epifania è cuminciò à ellu cum'è saint.

Cumu celebrà u Salvadore di u Signore?

Questa Ghjunta era simbolica assai. Hannu succidutu chì l'Anticu Testamentu si truvò à u Novu Testamentu è hà datu u travagliu. A festa di u Signore hè cilibrada da e religione Ortodoxa è Catolica. In Oriente, questu hè stata cuminciatu un pocu prima, versu u 4 ° seculu, è l'Occidenti adoptenu stu costumu centu anni dopu, cumincendu da u V sèculu seculu. Hè statu primu chjamatu "u trentese ghjornu da l'Epifania". Ghjera à u 40 ° ghjornu chì a mamma di Diu era admittata nantu à u passiu di u tèmpiu. In seguitu in l'Occidenti, u nome cambiò à "A Festa di Purificazione", appuntamentu à u fattu chì un ritu purificatu era tenutu in u tempiu. In u 1970, un altru nome hè statu ufficialmenti fattu. Avà chjamanu Sensei "Cridendu u Sacrifice di Diu."

Dopu à u seculu VI, i Scones cumincià à celebrà più magnificente, per un miraculu chì hè devenu in u 544u annu. Allora Costantinopuli (attuali Istambul ) hè stata chjappata da un terribbili mare, è altri terri di l'imperu (Antiochia) perutu da terriquami terribili. Ma à un veru Cristianu, u celu hà datu una maraviglia clairula - suluzione cun una multitùdine di persone per osservà a Sentenza, senza cura di l'epidemie. A fine di a vigilia di tutte ogni noite è a prucissioni, i calamities fighjenu à a fine.

Dopu questu, stu vacanze hà ricivutu assai più attente. Ancu s'ellu hà riferitu à u Signore, dedicatu à Cristu, ma u so cuntenutu hè vicinu à u Teatokos. U sirviziu stessu si prisenta in vestimenti blue, chì pòrtanu u nome di u Teatoni, è cumencia cù a parolla: "Raisinatu a Vergine ...". U sensu di a festa L'apparizione di u Signore hè chjaru visibiliu in ieddi antichi. In solitu spetta à l'omu anzianu Simeone, chì pigghia li mani di a mamma di u Cristu pocu. U Santu simbolizza u monicu anticu, chì percive a vintu di u Salvadore.