A voir à Istanbul?

Istanbul, a "eterna cità" per a popularità per mezu di i turisti ùn hè micca infermiera à i famosi stagioni famigliali in Turchia. Dopu ad avè dumandatu ciò chì vede in Istanbul, hè assai difficiuli di risposte, perchè per a storia di cent'anni, hà accumpulatu tanti monumenti è sighjeni chì ùn deveranu micca u tempu d'esaminà. Ùn hè soru è ancu chjamatu a Seconda Roma.

Ma se vi pudete pensà a vostra visita per avè u tempu di esaminà cusì più possibili, serà utili per avè acquistatu di a lista di i turisori principali di Istanbul.

Sulaymaniyah, mezquita, mausoleo, Sultan, Istanbul, Istanbul

A mezecita più grande di a cità, chì curanu un colpu forte, porta u nome di u Sultan Suleiman u Magnifice è si prisenta 10.000 pirsuni à u stessu tempu. Suleiman hè cunnisciutu sopratuttu in u mondu per a so storia romantica, chì hè statu esse figuratta in legends, literary works and cinematography. Hà cuminciatu in amore cun una concubina Slavica giovani è hè cagiunatu sottu a influenza di i so amuletichi, chì l'hà datu a so sposa ufficiale è dotate cun un certu prucessu di putere, perchè puderia influene u cursu di l'avvenimenti storichi. Doppu la morti di Haseki Hürrem Sultan (o Roksolany) in u mezzu di u XVI secolo, nantu à u territoriu di a mezquette, una tumurra luxu hè stata edificata nantu à l'ordine di u cô espositu inconsulable.

Hagia Sophia in Istanbul

A cattidrali di Santa Sophia hè un simbulu di a prima gloria di Costantinopuli, è issa di l'Istanbul muderone. Hè situatu in a parti di a Sardegna cintrali da a cità. U tempu exacte di a fundazione di a cattidrata ùn hè chjesa, ma si crede chì a so storia hà iniziatu à u IV seculu cù a custruzzione di l'emperoru basilique Constantine, chjamatu Santa Sophia. In seguitu, u tempiu burned many times during the riots, ricustruita è espansata. Perchè oghje hè un edifiziu monumentu, da a so grandezza breathtaking. Particularmenti impressiunanti sò l'archivi famosi di marmura è i restos di pittorescenti freschi.

Cisterna basilique o palazzo inundatu in Istambul

Per parechji seculi, Istanbul hè sempri assediata da u locu è era in una disprezza di acqua fresca. Per questu scopumiu ghjunghjenu i chjassu sutturati, u più famosu chì hè a Cisterna di Basile. Hè stata custruita in u VI sèculu sottu u regnu di l'Imperaturi Justinianu per risponde à i bisogni di u palazzu è di i so struttivi.

U cisterna hà dimensioni di 140 à 70 metri, circundatu da un brick murale, chì u grossu chì hè 4 metri, coperto cù una suluzione special impermeabilizante. Chjamati famigliali sò e culonni di a Cisterna - ci sò in tuttu 336. A maiò parte di quelli sò fatte in tradizzioni di l'ordine corinziu, ma arcuni sò in u stru jonique.

Galata Tower in Istanbul

Per a prima volta, a torre di Galata, chì offre una bella vista di u mari è a cità, hè stata errata a fine di u V sèculu è era in legniu, è di sicuru, sicuru, ùn era nunda di stà. Una nova torre à 70 metri d'altitudine da a petra stufa era custruita in u 1348 è hè ancu servita cum'è un faro. A ghjurnata, a Torre di Galata hà un restaurant è una cobbled observation, chì hè visitatu ogni ghjornu da migghiori di turisti.

Sultan Suleiman's Palace in Istanbul ( Topkapi Palace )

Hè, forsi, u postu misticu di a cità. U riprisentatumu un complexu sanu, chì hà abitatu quattroci mila persone. Hè cè famuzu per i so numerosi funtani, incubati in i muri è situati in i curati - cusì chì u sonu di l'acqua affucatu e voce è e cunversazione ùn si ponu esse listessi. Eccu nasce u regnu di 25 sultani turchi, a maiò parte di quali eranu brutalmenti assassinati in a lotta pà u putere.

Torre di a Maiden in Istanbul

Hè situatu nantu à una isula petite in u Bosporu, prima cita in nota storica di u principiu di u seculu V. Oghje funnatu principalamenti com'è una torre talaia è un faro. U so nomu hè stata data à a torre da i numerosi liggi romantichi cù quale hè chjucu.

Palazzu Dolmabahçe in Istanbul

U palazzu si trova in a parti europea di a cità nantu à i banche di u Bòsforu è era a residenza di l'ultimi sultani. Hè un enormu espansione cumplette per 600 metri à longu a costa. Hè sopratuttu particularmente hè u lussu di decorazione di l'interjuri, induve tuttu hè impauritu cù oru, pietre, cristalli è in legnu preziosu.

Miniature Park di Istanbul

Parco Miniatura L'area di 60.000 m² hè stata fatta in u 2003 è da tandu hà amatu l'immensa popularità trà i turisti. Ci sò mudelli grandi di visione di Turchia è Istambul, è dinò assai cunte di entretenimentu, cafeti, ristorante.

Inoltre, in Istambul vi vò à visita a famosa mezcheta Blu .