Attraversu Palermu

Palermu hè a cità principali cità di a Sicilia Italiana cù vista chì sò diventati memoriale di ete e diverse è i pòpuli chì sò stati rializati bè cù a so prisenza. Malgradu a so antica mafia fama, Palermu hè un locu tranquillo, cosy è famigliali . Dopu ciò chì vede in Palermu, perchè u restu sarà ricordu per un pezzu tempu, avemu dettu più.

Catacombe di i Cappuccini da Palermo

Unu di i siti unicu è interessante in Palermu sò i Catacombe di i Capuccini. In corridori sotteri, sottu unu di i chjosi di a cità, tutti quelli chì vulemu un turistu pò vede independentemente a vista di a morte senza guardia.

I corpi di i morti vìnniru jittati a li catacomu di Palermu di i diversi di Sicilia. Ùn era micca tutte e residente chì hè stata honuratu à esse enterritta quì. Per parechji seculi i sacerdoti, i famosi famosi, i vergini è i zitelli fùbbenu sipolti in e catacombe. In quartuli suttatali privati ​​i córpi di u mortu sò stati secchi, mummificati è poi alluntanati o sticati. I cundizioni speziale di e catacume permettenu micca chì i corpi ùn anu daduce cum'è succè in un funebri cunvenutu.

Ci hè parechje longu corridorsi in e catacumbes, tutte e pareti chì anu occupatu da e restu, vistutu di i più vistimenti di u so tempu. In total ci sò quasi ottu mila corpi in e catacombe.

L'ultimu funebri in unu di i curridori di e catacumbe hè data dapoi 1920. A picciotta era Rosalie Lombardo. Grazie a l'hà magia di un specialista in embalming famoso, ella si trova annantu à u vitrughju di u casottu, cum'è vivu.

Cattidrali di Palermu

A Cattidrali di l'Assunta di a Santa Vergina hè un Santuariu unicu. Hè struitu in Palermu in u IV seculu. À quellu tempu era una chiesa, chì diventerà più in u tempiu. Dopu chì a capitale di a pruvincia siciliana era captuuta da l'Arabi, u sacru Edificiu era ricustruitu in novu, facennu a cattidrali di una mezora di u vennari. In u seculu XI l'edificu hè cunsacratu novu in unuri di a Santa Vergina. In i anni dopu, era riduzmente riposu è ricustruita. U risultatu era una mistura di stili architettoniali.

I mura di a cattidrali anu carattaristicu di e diverse religione, è in una di e so columone, i paroli da l'Koran sò stampati. In più di esplorà a cattidrali è a so storia, i turisti ponu visità u ghjurnale strangulatu bè chì fù impostu in vicinanza di u tempiu di parechji seculi.

Teatro Massimo in Palermo

A teatro di opera, chjamatu in nomi di u Rè Vittore Emanuele III, hà funzionatu continuamente da u 1999. Finu à quellu tempu, per più di 20 anni, era chjusu per a ristaurazione.

Quandu u tiatru era rializatu à a fine di u XIX sèculu, un scandalu hà risultatu. Sicondu u prughjettu di custruzione, u tempiu hè stata errata, chì era nantu à u situ di u teatru Massimo. Finu a ora, ci hè una legenda chì una di e moieti ùn ne mai abbandunà e mura di l'òpera.

L'architettu di u teatru era u specialistu più famosu in Italia, Giovanni Basile. U teatru era pompiu. Internamente, a so dicurazioni hè stilizata sottu l'era di u tarritoriu tardu. L'architettu stessu puderia micca vintu à vede l'opzione. A causa di i prublemi constanti cù u finanziamentu, a custruzzione ùn hè stata sparata una volta.

Oghje, invitati di a cità, amatori di shopping in Italia , turistere è ardenti admirenti di l'arti di l'opéra ponnu disfistà in Palermu performance di i tenuri più famosu di u nostru tempore.

Altre posti d'interessu in Sicilia: Palermu

Palermu, grazi a assai cunquistatura chì anu stati quì in e diverse pericorsi di u tempu, hè diventatu un museu di città, in quale ogni via pò dì à u passatu, per micca di esse chjappà. In più di i posti chjamati, in Palermu pudete visità u Palazzu Nurmandia è Orléans cù parchi avanti, l'incantu di bellezza di u Jardinu Botanicu, a Villa di Palagonia, u Teatru di Politeama è a Cappella di Palatine, in quale l'architettura nurmaniana è araba fusiona.