Taba Bosiu Plateau


L'altipanda di muntagna di Taba Bosiu, situata trà i dui fiuma d' Orange è Mohokar , hè a risaltu 1804 metri sopra u nivellu di u mari. L'altupianu stanu oghje una zona di più di dui kilomètresi quatru è hè una cima squadra di a muntagna Taba-Bosiou eponymous, chì u nome in traduzzione da a lingua lucali significa "muntagna di notte". In l'altupianu hè una cità cù u stessu nomu - Taba Bosiou.

Questi posti sò sagrati à a pupulazione lucale è atraientu turistere cù a so significazione storica.

Fondo Storicu

In u 1784, u legger legendariu di i persone Bashoe Moshveshve I, in cerca di refuge per u so populu, vinni à Taba Bosiu. À questu tempu, i pirsuni indigini di Lesothu luttàvanu contru l'invasioni in Zulu. A natura hà custruttu l'altupianu Taba-Bosiu in una manera chì l'altupianu si metti à 120 m parenti à u restu, è a Mountain Taba-Bosiou pò esse righjuntu solu à u caminu unicu strittu, chì hà datu certi vantaghji à i persone di u basuto in a trasmissioni militari.

À u listessu tempu, u locu ideale trà i dui fiuma hàportatu opportunità per survival in u longu assediu di questu locu. Re Moshoeshve hà pigliatu a cura di a custruzzione di una citadella fortificata per a realizazione di operazioni militari. Questa citadelle per 40 anni successivo hè una prutezione affidativa di u territoriu di un statu primu primu da e tribù Zulu, è da quelli di i colonizersi inglesi. Solu in u 1824 i britannichi puderanu occupari a citadella.

Oghje, i ruins di a citadella famosa di u Re Moshoeshoe attruvai assai turisti, è e persone lucali cunsideranu sti siti sacri è adurendu a salvezza di a muntagna in l'altupianu Taba-Bossiu.

Taba Bosiu

U settore di Taba Bosiou hè stata fundata annantu à una alchimista assai più tardi à a citadella sagrada di u populu Basotu. Oghje, Taba-Bossiu hè u principal centru stòricu di u regnu tutale di Lesoto. I turisti venenu à inspeccionà e so rughjonu di a citadella di u citadore è u locu di u funrusu di u Re Moshveshoe I, è per vultà i paisaghji aperti da l'altupianu digna di l'Alpi Svizzeri.

Inoltre, per i turisti, i rendimenti di teatru sò spessu organizzati quì, revelendu i punti principali di a storia di l'statu di Lesoto, è dinò a tradizione di i populu. Una di tali legends spera l'essenza di u nome di l'altupianu Taba-Bosiu. In a traduzzione da u dialettu locu di u Basu, Taba-Bosiou significa "a muntagna di a notte", secondu l'antica legenda, a muntagna espansione à a notte, è si sparghje in a mattina, cusì vultà i nimici di u populu di basuto da i so scoglii.

Altru attrazioni di sta zona hè a torre di Kvilone, situata in u cori di u pagamentu è fattu in a forma di un toccu di basuto naziunale.

Dove dormir?

L'altupianu Taba-Bossiu hè 20 km da a capitale di u regnu quandu si move à nordu-noroeste. Pudete vede quì nantu à un car rental o cù una scursioni da Maseru in solu dui ore. Per quessa, pudete stà per viaghjà in a capitale. L 'hôtels più famose sò quì:

  1. Hotel Avani Maseru. U prezzu per una stanza di stanza accumene da $ 100. L'hotel offre un parking gratuitu, una piscina è un restaurant.
  2. Avani Lesoto Hotel & Casino. U prezzu per un accuntu doppiu accumene da $ 128. L'hotel hà una piscina, parking, gimnastu è restaurant.
  3. Mpilo Boutique Hotel. U prezzu per a stanza accumincia a $ 110. U parking gratuito, un restaurant è Wi-fi gratuiti sò dispunibili in u situ.
  4. Molengoane Lodge. I camere doppiu di costu da $ 60. I cammelli sò furnuti cù una spina di cucina, è esse parking gratuitu.
  5. Scenery Guest House. Cù venti di costu di $ 50.
  6. Villadge Court Guest House. Situati à 7 km di u centru di a cità, i kmiciani accade à 40 $.