Pracy di Kabardinka

U paese di Kabardinka hè 13 chilometri da Gelendzhik , unu di i stanzi più famosu in Russia. U paese hè situatu à u bagnu di a baia di Tsemess in una larga valle chì si fala versu u mari. A bellezza di u riposu in Kabardinka hè chì i platti da l'uvestu sudu-ouest sò protegati da i venti sali in u mari da u capo Doob, è à nordu di u livante di u spurs da u cale di Markotkh. Per quessa, in a spiaghja di Kabardinka ci sò assai strutture di salute, ma i platti in u listessu tempu si mantenenu liberu è accessibule per tutti l'alloghji.

I fiumi Kabardinka hè cù suli o gui di pedri, perchè tutti ponu truvà un locu per un bon restu.

I fiumi salvaxes

Ci sò dui bandieri salvatichi in Kabardinka:

  1. In u cunfini cù Novorossiysk.
  2. In l'area di Capu Penay.

In u cunfini di Novorossiysk è Gelendzhik , o più bien à u Monuments à i Marmi di a Rivuluzione, ci hè una spiaghja salvatica chì ha un territoriu assai spaziu. Questa spiaghjolu hè populari micca solu per i turisti, ma ancu trà i locali, cusì ci sò assai tortu di decenniadi chì aiutanu à ghjunghje à a spiaghja in a manera più veloce è più faciule. A spiaggia si componi di un grande guivintile, è l'ingressu à u mare hè rocciosu, perchè stu locu hè male per una festa di famiglia - hè periculosa per i zitelli per entra in u mare nantu à i so propria. Ma quessa inconvientenza hè cunsensata da i più pintoreschi rocci chì circundanu a spiaggia. Hè un locu favuritu pè i pirsuni indigini è visitavanu i fotografi amatori.

Nò parte pocu da u monicu hè un pianu d'observazione, da quale si apre u vede bella. Inoltre, ci hè un piazze, chì significa chì pudete abbandunà u vostru caru sottu u so cuntrollu.

A seconda spiaggia sparti hè vicinu à u Capu Penay. U riferimentu hè a bateria di u Captain Zubkov è u cafe "Cossack Kuren". A spiaggia hè rochida è cumbugliu. In certi locali, u muru di roccia entra à u mari, ma in generale hè di qualchi metri da u mari. A causa di sta funziona di a costa, assai posti arrugati sò creati. Per quessa, assai chjamanu a spiaggia salva marina vicinu à Penaya un postu per i romantichi.

Ammustrali platti di guiaghja

Unu di i paisaghji più pittorescenu è cultivati ​​lucale si ne vale à nutà a spiaghja vicinu à a casa di u cullizzione "Victoria" . U so largu hè di circa 20 metri è a so longa hè 200 metri. Una parti minima di queste a costa ùn hè micca cunfinata è micca serve, per quessa hè cunsideratu una "parte salvatica". U restu di a spiaghja di a spiaggia hè bellu sviluppatu è hà:

A spiaggia hè in coperta artificiale di culi, à quale hè piacevule à reste. Inoltre, acque lagunarii, chì a fundazione hè sbrizza cù e grandi piadi, hè un locu predilettu per u bassine è i pescadori. Ci sò molti crosse e pesci. L'acqua quì hè assai nìvule, u listessu chè in u mare apertu, per quessa, è nantu à un scogliera, pudete amparà u muvimentu di l'abitanti marina. Stu locu hè amatu micca solu da i pescadori inveterate-l'omi, ma ancu per e so sposi cù i zitelli.

Un altru spiaggia chì meriteghja attenzioni hè a "Cumprata" di cumplimintarii di salvezza sanitariu. A so longa hè relativamente chjuca - solu 80 metri. Hè strappata di chjavi naturali, ma hè bonu abbastanza per un bonu riposu. In a spiaghja sò:

A prossima di a spiaghja hè un cafè, induve pudete avè un esse dilettante o cena.

Sabbia è spiaggia

Kabardinka hà a so strada città centru larghezza in città, cù a rina è a ciabbula. In 300-700 metri da ellu si trovanu i megliu hotele di un valore. Hè a spiaghjata più bella in Kabardinka, chì hè bella cunducta è hà assai entretenimentu, com'è umbrellas, toldolo, aerarium, sun beds, sala di massaggi è una cafe. Ci hè ancu una gran varietà di l'attività di l'acqua - da un parachute à un passaghju di yacht.

Resto dans la platea in Kabardinka hè populari micca solu perchè hè dispunibule per i nostri cumpagnie, ma dà l'oppurtunità di rilassate è l'anima, guardendu i paisaghji più belli, è u corpu - pudete nàutru in u mare più licurosu.