Heraklion - attractions

Contrariu à a crisa ecunòmica in Europa, l'isula greca di Creta ferma unu di i destinazioni turistiche più populari. A so capitale amministrativa, Cesana, hè cunzidiratu com'è a capitale culturale di Grecia. storia ricca e antichi di i cità ùn pudia esse si riflittìu a so architettura è monumentu, tantu ci hè qualcosa à vede è l 'viaghjatore più esigente, è l' nurmali francese fan di shopping, in Grecia . Cusì, vi rigalatevi di ciò chì vede in Cesea.

Museu archeològicu di Cesana

Pudete principià u so amici cù u passatu storicu di a cità nantu à u museu archeològicu - una di a più grande è più significativa di u mondu. So 20 camere sò cullezzioni di uomu appartenini à a prima di i cultura Minoan, oltri, mettendu u periodu storicu da u Neuliticu finu à u duminiu Greco-rumana. Una manifestazione unica di e cullezzione di u Museu archeològicu hè u discu di argilla da Festos, chì detica diversi girugliphi è signali chì ùn sò micca chjarifikati.

In fronte à l'antichi è ripigliavi à u so capu pò esse à e carrughji è i chiazza di a Cità Vechja.

Creta - Fountain Morosini

In u 1628, a fontaine Morozini era custruita in a Venizelos Square. Hè immeuble cù e crioterà mitologichi (Tritone, Nereidi, Diu) è i delfini marini. L'acqua da a fonte venenu da a bocca di i quattru ligioni. U propiu di a custruzzione di sta facilità era di furnisce a cità cù l'acqua da e fontene di fonti à l'acueductiu.

Cattedrale di Santa Titus in Cracovia

Duranti Loggia Venetian hè a ghjesgia bizzantinu di Agios Titos (Saint Titus, o, patrona di Crete), custruitu 961 It caramelle valori isulani impurtante sanctuaire - la testa Sv.Tita.

A Loggia di Venezia di Cesea

In i parti sittintriunali di l 'Town Old hè custruita in a prima mità di u seculu XVI, studiata cù, arcades elongate, custruennu a farmhouse Venetian - un locu induve incascià li rapprisintanti di li famigghi nobili, Baruna à scioglie i prublematichi pulitichi.

Cattedrale di Santa Minas

Stu munumentu religiosu hè cunzidiratu unu di i posti più belli in Creta è Eucalione. In l'atmosfera calmante di u tempiu, pudete amparà a so decoru è freschi è freschi in i mura intermindumente.

A furtizza di Venetianca di Cesea

À l'intrata à u portu d'Erculu, a fortressa veneta Kules, custruita in a fine di u XVIe seculu, hè situatu. Questa struttura sirvìa comu prutezioni contru l'attaccu di u mari (u gruixu di i muri righjunghji i 9 m). A data, ci sò 2 bi porte è sètti bastoni, ognuna hè un edificio di dui stori, induve esibizioni, spettaculazioni, concerti.

Cattedrale di Knossos in Cracovia

Un'altra attrazione cù rinaghju famusa, chì si pò vedà vicinu à a cità d'Eclepion, hè u Palazzu di Coniosu. A struttura era custruita sottu u guidendu di l'anticu architettu Dedalu per u Regnu Minossu prima di 1700 dC. è hè u primu munumentu di a cultura minoica. U palazzu figuratu in a mitulugia greca cum'è un labirintu, in u quale hà stete travagliatu un Minotauru di mezzo-omu. In fattu, u Palazzu di Coniosu, chì a superficie sanu hè 16 mila metre cuadru. M, hè un gran numaru di stanzi, pruduttivi custruiuti à livelli differenti. Sò cunnessi da scalini, passageri, passaggi, arcuni di elli passanu sutta terra. Ùn ci hè micca un finestu in stu palazzu, erani rimpiazzati per avvisu in u canopy - pagliaghji bassi. I turisti anu da offre l'admirazione di e famose culonni di russa, cuddati à u fondu, è l'scogliera enormi trà i pavimenti.

Comu pudete vede, i posti di Cracovia sò degni di venerà a vostra attenzione!