Shopping in Grecia

Grèzia - hè un paese in quale e pussibulità di shopping in toli è in buttreghji ùn sò micca limitati. In fattu, Grezia pò esse chjamata locu ideale per "terapia di shopping". Ci hè un grande quantità di vendita chì prumettenu una larga scelta di scelte è di prezzi razziunati, secondu a marca è a qualità di i bè, è u tempu in quale avete vinutu quì.

Visita a Grecia

Sè cumprate una visita di shopping in Grecia, puderebbe provieghja shopping in Grecia in Atene, Salonicco, Rodi è Creta in a stagione di vendita. Hè quì chì a più parte spissu venenu fannii di pruduzzione lucali è boni di qualità. In tutti l'alei di stu paese vi trovanu petite boutiques è in centri urbani - boutiques famiglii famigliali è e dispaccii di e famosi casi di moda.

In dui capitali - i cità d'Ateni è Salonicò - induve e duminii sò assai densamente populati, e vendita sò generalmente in u centru di ogni distrittu. Eccu un tipu di centri shopping Greci - assai toli, cuncintrati nantu à una spina small. Per esempiu, Ermu Street in u core di a capitale, Zimiski in Salonicò, è ancu e regioni di Glyfada o Chalandri in Atene. In e cità grandi ci sò ancu centri shopping, com'è Attica o Mallu di Atene in Atene o Cosmos Mediterrali in Salonicò.

Stazioni di vendita in Grecia

A staghjone di vendita d'istati cù significativamente disònzi in e magazzini in Grecia, fatta da a mità di lugliu è cuntinua finu à a fini di l'aostu. A staghjoni di a vendita in l'invernu hè cascata nantu à a fine di Ghjinnaghju - a fini di Febru. In i tempi staghjoni, e spazii di solitu informà à i compradoru in anticipu di i sconti è parechje persone di u tempu avete posponà i prudutti per cumprà cù u principiu di vende. Hè per quessa chì i mudelli più famusi è di e tene di i scarpi è di a robba sò venduti quasi quandu. Cusì, à a fine di u stagione di i sconti in i stanzi, ferma un "liquidquid". Invece, sta regula ùn sempre hè micca applicà à i prudutti custanti, perchè, per esempiu, avete vende in shopping in Grecia per capelli di pelle, avete ogni chance di acquistà una cosa valendu ancu à a fine di a stagione.

Modu di operazione di e vendita

Sì vinutu à cumprà in Grecia, a prima cosa di piglià in cunsiderà hè chì u paese hè Mediterreneu, cusì ci devi esse un paese per u restu in a tarda - "mesimeri". In i settiddi chjassi, e tutte e butteghe, cum'è l'outlet non-network di grande cità, segui stu modu di operazione:

L'aghjurnamentu di e vendita in Grèvi senza pagamentu hè intrudutatu davanti à i vacanze di Natale è Pasqua. Dumenica è ghjorni privati, tutti i buttreghi di u paese ùn site micca travagliatu.

Cosa da compra in Grecia?

Di sicuru, a Grecia ùn hè micca Italia o Francia, ma hè assai possibbili di truvà una robba di qualità bona. In particulare, s'ellu hè digià un pocu pruparatu cù e brandi chì sò sempre in u vostru arechju è vo vulete una cosa originale. In Grecia, assai di i so cumpunenti di calzature, vestitori è accessori, chì puderianu un accentu novu è uriginale à u disignu. Quì pudete puru truvà parechje ropa variata di talianu è turcu, chì queste paese sò stati situati in u vicinatu.

In più, ci sò assai dispusizione "internaziunali" di e famiglii famigliali, chì sò in centu cinthi di cità di u mondu -Zara, Marks & Spencer, H & M, GAP , Esprit , Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho. Ancu vicinu à l'ariaportu di Atena hè u prossimu bastimentu McArthur Glen cu prus atractivi.

Parechji vèninu in Grecia per parechje famusi capelli di pelle grechi. U centru di a splutazioni hè a cità di Kastoria, chì si trova in una zona muntagnosa in u nordu di a Grecia, cum'è questi i cresciti si trovanu quì. Hè quì chì trovi un numaru di ateliers, una mostra di fur di i pruduttori lucali si tenenu quì, è i turisti vènicate quì chì vinia per fà cumprà in Grecia è vulemu cumprà capelli d' alta qualità da u castor .