Spagna, Tarragona - attrazioni

I amate di u rilassamentu in u Mari Mediterraneu nantu à i vacanzi sò spessu preferanu per andà in Spagna cù u so clima è les platti rossi. Unu di i centri di turisimu in tutta l'Europa hè a cità di Tarragona (Spagna), a capitale di u "Gold Coast" - Costa Doria , chì a so attraversu pò esse passatu le literale per u ghjornu.

A voir à Tarragona?

Tarragona: Amphitheatre

L'attrazione principali di a cità vechja hè u Anfiteatro. Hè struitu in u seculu seculu aC. L'arena di l'anfiteatru era capaz di cuncepisce circa 12 mila spettaturi. In più di i renditi teatrali, i famusi gladiatori battenu cusì. Hanu ancu esercitu a pena di morti.

Oghje u Anfiteatro hè distruttu tutte e solu e so ruins.

Tarragona: u Ponte di u Diavulu

"Dyavolsky Bridge" hè parti di unu di l'acueducti, per quale l'acqua era datu in a cità. Hè struitu in u primu seculu aC durante u regnu di Cèsare Augustu. A durata di u ponte hè 217 metri, l'altitudine hè 27 metri.

In u 2000, u Ponte di u Diavulu fù dichjaratu una UNESCO un di u patrimoniu culturale di l'umanità è hè sottu prutezzione speziale.

Monumento a Roger de Luria a Tarragona

A fine di u più turisticu turisticu più attraversu a Rambla Nova stands un monumentu dedicatu à l'Ammiragliu di l'Armatura catalana, Roger de Luria. Hè stata fatta da u scultore Felix Ferrer.

In origine, u munumentu duvia esse postu ind'a u Palazzu Munumentale. Tuttavia, ùn passava per a porta. Comu u risultatu, hè decisu di custruisce un munumentu in una di e strade di a cità, induva hè sempri oghje.

Descendente in i cavernes vicinu à Tarragona

In u 1849, Joan Bopharul Albine è Andrì aperta un lago subsule, situatu sottu à a cità. In ogni modu, sta scuperta era abbandunata. È solu in u 1996, quandu si cuminciaru à custruisce un spiagge di sizioni, stu paesu fù scupertu novu.

A caverna cumprenni parechji stanzi, laghi è galerie. L'aria di a Galerie di Sala Rivermar hè più di cinque mila chiazza. Per visità, avete bisognu à avè materiale di buceo cun voi, perchè a galerie hè inundata. A maiò parte di e caves in a cità suttana ùn sò micca stati scuperta.

Di Tarragona: Cattedrale

U più famoso monumentu di u Terragona hè a cattidrali di San Teucru. A so erecció iniziu in u 12e seculu. Hè stata fatta in stile romànica. Subsequently, hà rimpiazzatu u stile gòticu. Dunque, in u guise di a catedral, pudete vede una mistura di sti dui stili. In u so bas-relief prisenta u pienu di San Techila, chì hè cunsideratu a patrona di a cità.

A so campà torre accoda 15 campane, cumpresa a più antica d'Europa - l'Asumpt bellu (1313), Fructuoza (1314).

In a parti orientali di a catedrale hè u Museu Diocesiu, induve pudete appruntà manuscritti antichi, muniti, ceramica, acquistu di una di e più grande coleczione di catienze, di parechji prudutti di u ferru forcu.

Tarragona: Pretoria

Questu edifiziu rumanu hè situatu nantu à a Piazza Real. Hè statu custruitu durante u regnu di Vespasian (u primu seculu di a nostra era). A Pretoria hè ancu chjamata Torre Pilatu o u Casteddu Reale. In u 1813 in Spagna era a guerra per l'indipendenza, è a custruzzione di Pretoria fù parzialmente distrutta.

In Pretoria, hè un sarcòfagu di Ippolitu, chì data di u seculu siclu.

Tarragona hè un centru turisticu di l'Spagna, attraendu i turisti da tutta u mondu. Quì pudete esse cunfondi cun tranquillità in a spiaggia di una spiaghja di sabbia, nanzu in l'acque di più di u Mari Mediterraneu, è ancu acquistà cù i diversi monumenti storichi è stòrici di a cità antica. Tutti questi bisognu hè una visa per Spagna .