Galeria di Galeria Dresden

Turisti si avviani à Girmania, sempre pruvate à visita a Galeria di Scena di Dresda, quandu i mostrali i maestri di maestri di u significatu mundiale. Dopu tuttu, mancu l'arti critichi ùn anu interessatu à acquistà cù i so exhibiti.

Induve hè a Galeria di Galeria Dresden?

Dopu un edificio originale, induve hè stata a galleria, hè stata distrutta durante a Siconda Guerra Munniali, tutte l'imàgini èranu oculti, è poi purtate à a ristaurazione. Restaurazione di a galeria è travagli for almost 20 anni. In u 1956 fù apertu. In u 1965, parti di a cullezzione (pittura di i più ghjovani) fù trasferitu à un novu edificiu.

Avà a Galleria di i nostri masters hè statua annantu à u tarritoriu Elbe, in l'area d'Albertinum, induve era un arsenale reale. A mostra di l'opere di i maestri anu stesiutu in u locu originale - in u territoriu di u gruppu architectural Zwinger. Indirizzu di a Galeria di Galeria Dresden - st. Teaterplatz, 1.

I travagliu e duie centri di mostra di 10 à 18 ore.

Quadri famosi di a Galeria di Galeria Dresden

Galleria d 'antichi maestri

In u cartulare, a cullizzioni permanente di a antica galleria di a cità di Dresda hà più di 750 quadri di artisti di u Medievu è u Rinascimentu (Prima è Alta). A maiò parte di e pittura nantu à a risturazione. Fate chjamate l'òpere di Rafael Santi, Titian, Rembrandt, Albrecht Durer, Velasquez, Bernardino Pinturicchio, Franca Franca, Peter Rubens, Velasquez, Nicolas Poussin, Sandro Botticelli, Lorenzo di Credit è altre artisti famosi.

I pittura più famosa di sta parte di a Galeria di Galeria di Dresda sò:

Tutti i pittori in i mura di u pappu in i vechji marbre scarnate, ma à a stessa volta a galeria utilizza i tecnichi più moderni per creà cundizioni ottimali per u almacenamiento è una visualizazione rendi.

In più di vedere i pittori famosi, à visità a Galleria d'antichi maestri, pudete avete un bonu tempu, cammendu i camini di u gruppu Zwinger.

Albertinum

L'edificu hè spartutu in dui zoni: una galeria di quadri e salotti di scopre cù sculture.

Galleria di i nostri masters

Ci sò micca exhibitu nisun artisti poci più populari di l'Europa chì creanu in i 19 è 20 seculi. In tuttu, sò circa 2500 òpere, di quale solu 300 sò exhibe.

Frà l'artisti esebiti i più populari hè l'artistu romantico alemán Caspar David Friedrich Gerhard Richter. In u stessu travagliu travagliò Carl Gustav Carus, Ludwig Richter è Johan Christian Dahl.

Da i Impressiunisti in i tribunali di sta galleria sò Claude Monet, Edgar Degas, Max Lieberman, Eduard Manet, Max Slefogt. In più, ci sò travagli di Otto Dix (expressionist), Karl Lohse, Vincent Van Gogh, Paul Gauguin è George Baselitz.

Scultura Scultura

À u pianu terra sò state stati creati da i tempi antichi à u XXu seculu. Eccu a cullizzioni più recensioni di l'opere di Auguste Rodin. Trà l'sculture d'autri scrittori hè pussibule attualmente a "Ballerina" da Edgar Degas è "U Figliolu Chjave" da Wilhelm Lembroke.

In più di i pittura è l'statue, u museu hà una cullizzioni interessanti di muniti, segelli, stampi è altre interessanti interessanti di u patrimoniu culturale mundiale.

Malgradu à a guerra è à altri cataclisimi, a Galeria di Dresda mantene i so tesoru è dà una oppurtunità di cunnosce cun elli tutti.