Preghjonu "Simbulu di Faith"

A preghiera U simbulu di a fede ci aiutà à rilassate è intone in un ochju spiciale, hè leggiu davanti à a preghiera principali o rituali , sona cusì:

"Credu in un di Diu, u Patre, u Diu, u Criaturi di u celu è a terra, visibili è invisibule. È in un Seigneur, Ghjesù Cristu, u Figliolu di Diu, u Sulu ùnicu, nascitu da u Patre davanti à tutti l'età; Luce da a luce, Diu hè veru da Diu hè veru, nascita, uncreated, consustanale cù u Patre, hè tutte e cose. Semu per u salvà di l'omi è di u nostru per a salvezza di u celu è incarnate da u Spìritu Santu è Maria a Vèrgine, è incarnate. Crucifìssenu per noi davanti à Ponziu Pilatu, tutti dui è suffriva. U resurrected in u terzu ghjornu, secondu a Scrittura. È cullàvanu in u celu, è assientatu à a manu dritta di u Patre. I paesi chì venenu cù gloria per ghjudicà i viventi è i morti, u so regnu ùn avarà micca finita. È in u Spìritu Santu, u Signore di a salvezza, da u Patre veni da u Patre, quale cù u Patre è u Figliu hè veneratu è glurificatu, i prufeti glorificati. A Chiesa Santa, Catòlica è Apostolica hè unu. Aghjustanu un battèsimu per a rimissione di i peccati. A risurrezzione di i morti è a vita di l'età futura. Amen ".

Prigione U simbulu di a fede hè Ortodoxu è ancu hà una interpretazione speciale per capisce ciò chì esattamente queste parole.

L'Interpretazione di Preghjunu U Simbulu di a Fede

  1. Per crede in Diu significa chì avè una fiducia in a so presenza.
  2. A seconda Persuna di a Santissima Trinità hè chjamata Figliolu di Diu.
  3. E parolle sottu Ponziu Pilatu denote u tempu di a so crucifixion.
  4. U Spìritu Santu hè chjamatu u Signore, perchè ellu, cum'è u Figliolu di Diu, hè u Diu veru.
  5. A chjesa hè una perchè un corpu è un ispìritu, cum'è si chjama à una sperione di a vostra chjamata.
  6. U u Baptismu hè u sacramentu, in quale, in u mumentu di l'intrusionazione di u corpu, muriu per a vitàccia sinful è rinatu per l'espirituali. U Baptismu hè a so propria prichera di u Crede.
  7. A risurrezzione di i morti hè l'accontu di l'omnipotenza di Diu, secondu chì tutti i corpi di i morti, cunghjuntini cù l'ànima, venenu à a vita è seranu spirituali è immortali.
  8. A vita di u seculu dopu hè una vita chì serà dopu à a risurrezzione di i Mortu è u Ghjudiziu Universale di Cristu.
  9. A parola Amen, u simbulu finale di a fede, significa "Truly so". A Chjesa mantene u Simbulu di a Faith da i tempi apostolichi è a manteneu sempre.

Preghiera in u christening

Sicondu a tradizione di a Chiesa Ortodoxa, i nascenti avissiru essiri batteziatu o in u uttèsimu ghjornu di u locu nativu o dopu u trentenniu ghjornu. À u principiu di u rituali di u battèsimu, a prichera di u simbulu di a fede hè sempre leghja. U padrunu è a mamma hà bisognu di cori, questu hè unu di i vostri bisogni in many temples. Cusì, quandu a femmina hè battizata a parolla di preghiera hè leghjata da a padrina, durante u battèsimu di u zitellu u padru.

U testu di a preghiera U simbulu di a fede per u babbu di u bògliu di u zitellu sona cusì:

"Credu in un Diu, u Patre, u Diu, u Maker di u celu è a terra, di e cose visibili è invisibule. È in un Seigneurò Ghjesù Cristu, u Figliolu di Diu, u solu Begotten, nascitu da u Patre à tutti i tempi: Liggenu da a Luz, Diu veru da Diu veru, nascitu, micca creatu, un solu cù u Patre stessu stessu creatu. Per via di noi, è per a nostra salvezza falate da u celu, è hà ricivutu a carne da u Spìritu Santu è Maria, a Virgine, è hà diventatu un omu. Crucifìssenu per noi davanti à Ponziu Pilatu, tutti dui è suffriva. U risuscitatu u terzu ghjornu, secondu a Scrittura. È quellu chì hà cullatu à u celu, è chì si trova à u dirittu di u Patre. Una altra volta venenu cù gloria, per ghjudicà a vita è i morti, u so regnu ùn avarà micca finita. È in u Spìritu Santu, u Signore davanti la vita, da u Patre, avè u Patre è u Figliolu seconjugà è glurifiche, parlendu à mezu à i prufeti. In una sola Sagra, Catòlica è Apostolica. Aghju ricunnoscu u battèsimu per u perdonu di i peccati. Aghjunghje a risurrezzione di i morti, è a vita di l'età futura. Amen. Amen. Amen ".

Prigione matinale

Per piglià a forza di i logichi di u ghjornu duvete bisognu à dì questi paroli:

"Credu in un di Diu, u Patre, u Diu, u Mpiraturi di u celu è a terra, di tuttu ciò visibili è invisibule.

E in un Seoru Ghjesù Cristu, u Figliolu di Diu, u solu Begotten, da u Patre natu prima tutti l'età, a luce di a Luce, u veru Diu di u Diu veru, nascita, uncreated, consustancial à u Patre, per quale tutti l'uttenni.

Per noi, a ghjente, è a nostra per a salvezza di u ghjornu di u celu, è incarnate da u Spìritu Santu è Maria a Vèrgine, è incarnate.

U crucifissu per noi davanti à Ponziu Pilatu, e sipillitu.

U risuscitatu u terzu ghjornu, secondu a Scritture.

È quellu chì hà cullatu à u celu, è chì s'assetta à a diritta di u Patre.

Una altra volta venenu cù gloria per ghjudicà a vita è i morti, è u so regnu ùn avarà micca finita.

È in u Spìritu Santu, u Signore, a salvezza, da u Patre, avè u Patre è u Figliolu anu veneratu è glurificatu, parlendu à mezu à i prufeti.

In una sola Chiesa santu, catòlica è apostolica.

Aghju ricunnosce u Batezzu per u perdonu di i peccati.

Aghjunghje a risurrezzione di i morti è a vita di u seculu dopu. Amen ".