Preghjonu per i padrasti à u battèsimu

U baptismu hè u primu avvenimentu significativu in a vita di u zitellu. Sicondu i rituali di l'eglise, u sacramentu sarà celebratu in u 8 ° è 40 di u ghjornu da a nascita di u zitellu, ma in primu parenti pudaranu ellu u so tempu per u rituali. Impurtante impurtanza hè l'scelta di i padrasti, postu chì anu da esse responsabilità seria in i so spalle. Hè impurtante per capisce chì preghiera hè leggutu à u battèsimu, perchè i paisani sò participanti diretti in u rituali. In più di i teste preghiera, i sicondi parenti averebbe almenu idee fundamintali nantu à a fede è a religione.

Per principià ci hè necessariu di parlà di e funzioni di u padruttu è a mamma, perchè ùn sò micca solu in a prisenza di u ritu è ​​a compra di rigali, ma ancu in furnisce assistente in tuttu a vita di u zitellu. Hè cresce chì i padrasti seranu rispunsevuli di i peccati di u so figuerine in a corti di Diu, per quessa hè impurtante di cundùcelu cum'è una bona persona chì crede in Diu. I travaglii di u padurinu sò quì sottu: preca per u babbu, anu regularmente cù u zitellu à u tèmpiu è li dicenu di Diu. Avete bisognu di insignà u zitellu per pricà è esse batteziatu. Hè impurtante per infurzarlu e boni qualità chì ellu era vicinu da e regule.

Preghjonu per i padrasti à u battèsimu

Ghjè andendu à a chjesa per u battèsimu, hè necessariu di mette in un cruci, rinfriscà di aduprà cosmitichi decorattivi, è in quantu à a vistita, in seguitu una donna hà deve ghjustu una faldesata sottu i ghjinochjati. Prima di l'iniziu di u rituali, u sacerdotu hà da mantene una conversazione cù possedditi godparents.

I prudutti di preghjudizii sò impurtanti ùn solu per sapè da u core, ma ancu per capiscenu u so significatu. Duranti u sacramentu sò pronunziati da u prete, perchè ùn puderebbe ripetiri e parolle davanti à ellu in un sussurru. A primu e pricante impurtante, micca solu per i godparenti, ma ancu per tutti i cridenti - "O nostru Babbu". In questu ci hè un appellu à Diu, chì aiutau à trattà cù e tentazioni existente, hà datu l'alimentariu per a vita è hà pardunatu per i peccati. U testu di a preghiera di a padrina è di u babbu durante u battisu hè stata manera:

A prossimu forti forte è obligatoria à u battèsimu hè u "Simbulu di a Fede". Ùn cuntene 12 formulezioni curtimi di tutte dogma Ortodoxu. Mentre prega una persona, ellu dice chì crede in Diu, chì hà cundottu u celu è a terra, in u so Figliì Ghjesù, chì per a salvezza di i ghjente ghjunghjite à a terra è hà patitu tormentu, è poi risaltu novu. Hè citatitu in a preghiera è di u Spìritu Santu, chì hè veneratu da i cristiani, è di a fede in u battisu è a vita eterna. Sta preghiera impurtante ùn devi esse cunnisciutu à i padeli, adulti, è ancu i zitelli chì sò conscientemente. A preghiera "U simbulu di a fede", leghjità da i padrasti à u battèsimu, sona cusì:

A terza preghiera à u christening di un zitellu per a madammi è di padrunimu - "Virgin Virgin, rallegendu". Ingrescia à a lista di testi di preghiera à u battèsimu, cum'è a chiesa suscita a mamma di Diu sopra à tutti i santi è l'anghjuli. A strada, sta preghiera hè ancu chjamata "Salutage angicata", perchè era compostata secondu a parolle di l'arcàngel Gabriel, cù quale ellu salutò a Mamma di Diu, è dicenu chì era di nascita à u Salvadore. U testu di sta preghiera hè dinò:

Repetite questa preghjetta parechji volte, ma a vèrgine hà da legatu credevi per esse accade questi setti 150 volte.

Un'altra cosa chì vale a pena investigà hè quantu santu chì l'urdinassi anu pricatu per u so figghi. Per affruntà i sante hè ricumandatu cum'è frequenza, chì prutege u zitellu da parechji difficultazioni è u diritore à u percorsu cusitu. U tempu di leghje e preghje ùn importa micca, è pudete missu in u duminiu è a sera. Hè ricumandemu per indirizzà in i teste preghje à u Salvadore, è ancu à i Teatonti. Hè megliu per fà quì davanti à l'icona di u Salvadore Ghjesù Cristu è a Mamma di Diu di Vladimir.