U significatu di i moles nantu à u corpu

U molle di stranieri in un locu medicu pò significà a manifestazione di i cèl·luli di u cancer, perchè i medichi ricurdate voi u cambiamentu in a forma è u culore di sti formazioni. In ogni modu, da un puntu di vista esteticu, ci era sempre una attitudina ambigua versu i marcelli. Cumu, in u Medievu, l'impurtanza di marcelli di nascenu in u corpu di a donna era unu: una donna cun una grandi annata hè stata cunsiderata una bruita. Ma in l'era di e Rinascimenti di a moda cù u re di Francescu senza un piquant mosca nantu à a so fàccia era impussibili di vede, è di sicuru moles naturali eranu assai populari.

Chì du studiu a morphoscopy?

Avà l'impurtanza di moles nantu à u corpu acquistenu un novu coloru per i morfoscopisti orientali. A morfologica hè l'arghjintu di a cunniscenza chì studia u rolu di l'impresa di l'identità nantu à u corpu in u destinu di i persone, cumpresa l'impurtanza di moles nantu à u corpu umanu. Sè avete a ricurdata di a creazione antica, pudemu cuncludi chì e più crescita di u corpu umanu, u più felice hè. In ogni casu, u significatu spéciale di i moles nantu à u corpu pò esse attribuiti solu à formations grandi è brillanti. I picculi viaghji di nuvelli sparghje in tuttu u corpu ùn pò micca influene u caractere, u destinu è a capacità d'una persona.

In l'insignamenti orientali, i moles sopra à a pelle sò un signu cuntenutu, in particulare se u molatu hè nantu à u corpu di una persona di tutturana. Per u pelle, u più grande di u locu di moles nantu à u corpu, i morphoscopisti sò accreditati da formazioni nìuli. Inoltre, un rolu especialu hè attribuitu à u cantu di u quale u mischju hà fattu per esse: per l'omu, u drittu drittu di u corpu hè più cuntentu, è per a donna a manu manca.

L'impurtanza di i moles nantu à u corpu di una donna

U studiu di u corpu di una donna, deve esse nutatu chì una molla nantu à u nasu significa chì a felicità hè vale à circà una donna fora di casa. U locu di a nascita di vicinu à u labbre indicanu chì a donna diventa immensità pupulazione in l'omi finu à a vichjàia. Sì a mole hè in mezu di a frunti, u so patronu hè una natura salvada. Ma u birthmark à l'omicidiu tistimunieghja à u desideriu di a donna chì mantene a so casteddi, mentri la molla nantu à a so sita u pensamentu dice chì sta donna serà una testamenta. Se a munzone si misurà nantu à a corona, i ghjuridichi di u so patronziu à filosofà, nantu à u manduca - assai stubbornu, in u tempiu bellu, cù intuizioni prufiltrati, nantu à u templeu abbandunatu - sentimentale, nantu à u pucquista - determinate. U valore di moles nantu à u corpu di u fieru sessu hè u culore negativu, se i moles sò situati sottu à u pettu. Sì a pusizione di a nascita hè sottu à i costi, allura a donna cun ella hè una persona capriciosa. A mole nantu à u stomacu indica un matrimoniu tardu è per via di sta mancanza di zitelli. E u birthmark à u ventu di una donna parra di a so cobardizza è a so inclinazione à manghjà assai.

U valore di moles nantu à u corpu cambia cù a so locu spiciale relative relative à l'altre. Se formanu una forma di quadrato, o se una persona hà una nascita marca in forma di una aranciata, cusì ponu parlà di i prucessi forti chì venenu in a vita di sta persona. Se i moles sò situati Perchè cumu per u perimetru di un triangulu o un ovalu di a forma di ghjustu, questu si fa piglià una bona vita di vita, fama è successu in parechje prupietà.

L'esotericiste determinanu l'impurtanza di moles nantu à u corpu umanu per 12 zoni di u so locu. E sti zoni currispondenu à 12 signes di u zodiacu è i marcelli di nascita è i marcelli di nascita in a zona di u so signu di u zodiacu facenu un rolu determinante per u rapprisentativu di ogni cresta.

L'impurtanza di i moles nantu à u corpu di un omu

Per cumprende l'impurtanza di i moles nantu à u corpu di l'omu, hè abbastante cunnosce u so significatu à u distinu di una donna, perchè a lucazione di a nascita hè u listessu rolu à a vita di l'omi è di e donne. In ogni casu, siddu a pusazione di a nascita di u mumentu di a donna di u successu in e spazii chjar di u seculu più débilu (a maternità, a casa, tenerezza, cumplessu, etc.), u dumannaru di such moles hà pocu feminità in u so caratteru è u cumpurtamentu.