Quandu pè digà un ravane

Probabilmente, ogni signuale hè una ricetta da a zitella per una tezza infundita nantu à u ghjacciu di u meli ravane nativu. Oghje, questu vernice curativi hè cultivatu menu più menu spessu. Ma quellu chì si cunducenu per a prima volta ùn anu avutu nudda idea à quandu hà di scorcia un ravane negru.

Quandu si svolge un ravane nìvuru di termini diffirenti di prurirate?

Ruggiero Rannespelaya, cultivatu in i lochi, hè prontu per piace i racolti à iniziu di ghjugnu. Eccu i so varietà di u veru, chì sò cultivati ​​per u ravanu, pò esse diventatu è in una stagione calurra. Se parlemu di quandu si fà indusgiunà e rabidu di razza negra di u vaghjime, quella ora dura da a mità d'aostu à mità di settembre. I varietà migliure di u fermentate sò pensati à u cunsumu finu à i vacanze d'annu.

I varietà di a righjoni torna più popular entre i nostri jardine. Stu ravane hè perfetta cuntadore finu à a primavera, senza perde u so presentate cumerciale è gustu caratticu. A tempura di a cugliera di ravita negra varietà di u invicchii cagione à a fini di sittembri - a fine d'ottobre. Hè impurtante chì avè u tempu di scavà e racculturi di prima di l'iniziu di fretu, altri ùn sarà micca pussibule di almacenà a copertazione congelata per un bellu tempu.

Quandu u ratu ra mancanti?

A racoltaghja deve esse realizatu, micca solu nantu à a basa di a razza, ma ancu avè cuntatu l'ughjettu di u vegetale. Pudete capisce questu nantu à parechji razze. Cusì, per esempiu, una radica matura hè cunsiderata cum'è ghjocu à un diametru di almenu quattru centimetri. Hè impurtante ùn mancassi u momentu quandu e foglie di ravita negra cumincianu à giallu è giardini. Accugluti prima di l'uverghjulu sanu di e foglie, i razzi hè distinatu da a dulcezza è u gustu necessarii. Sì avete dubbi, sceglie uni pochi di razzii in u giardinu è cocchi di i vostri platti prediletti.

In modu, per u almacenamentu longu hè impurtante di coglie i culturi di rabidu nìvuru in u tempu secu. Se u vegetale hè digià ridu, è in a vostra regione sò longu e chjovi, dopu a cugliera hè bisognu di secremente in un locu seccu.