Fezza di petra cù i mani proprii

A calcina di petra , fatta da e so mani, hè distinatu da a so fiducia, forza, bè struttura è durabilità. Per edificà, pudete utilizà una varietà di materiale di pietra.

In regula, pudete fà una vernice decorata cù i vostri mani di a petra naturale, salvatica. A più comunale utilizata hè a canteia o pietra statua, dolomiti, calcarii, marroni. Cunduce textures differenti, sparghje un beddu relieve.

A stalla installata in pietra

Per travaglià avete bisognu:

Accogliu per u travagliu:

  1. Per principià, u marcatu di u territoriu hè fatta. Ancu qualcillu di u tipu di masonera, una stijpala hè installata nantu à a fundazione. Per questu, una fossa si sviluppa, una furmazione hè stallata, i pilastri metallichi sò stati prisenti in u fundamentu è sàziu da un mezu concreto. In i rachises, una corda hè stallata per cuntrolla l'altezza di a fasa.
  2. L'angulu hè spartu, cuntrullata da una linea plumb.
  3. A cantina hè vallata. Avete bisognu di cumincià cù a prima fila per u perímetro. In a cassa più bassu sò selezziunate e grande pedicule. Tutte e vacanti anu chinu di suluzione. In casu di necessariu, i spiculi di e petri sò stati batteci, perchè si trovani più megliu in i musculi cunsiglii.
  4. Cumu a so manera, i seguenti ponti sò spustjati cù una petra media. Preliminariamente, una sughjina di sughjura quiche nantu à a linea di fondu.
  5. Aduprà a limpeza di a suluzione di l'excesa cun un pezzu per u metale hè realizatu.
  6. E ligne anu persu.
  7. A fence hè prestu. Pudete esse di altri altri è decoratu cù strutture metalliche.

Certi per una dachja fatta di petra fatta da e so mani sò fàciule di fà, anu avè ottinutu popularisimu, perchè una strada cusì bella è hè cunzidenza abbastanza fiducia.