U prucessu di digestioni

In cunnessione cù a manera inattiva di a vita, crescenu nantu à l'arraggiu è cuttimi nervi, l'incommodità, l'inchiostru, u stinimentu è a flatulenza sò diventati l'cumpagni di l'omu. Per quessa, ora u duminiu di sustegnu u prucessu digestivu hè specialmente urgente. L'abbandunamentu di l'addicenzi, a correzione di a dieta è e seguenti règuli simplici aiutarà à stabilisce dinò u metabolismu è nurmalizà u benessivu.

Cumu migliurà a digestioni in u intestinu?

U fattore principalu in a disturbazione di u festu hè un ingrossu prufundita di acqua neia, necessariu per a purificazione di u corpu. Tè u caffè ùn mancunu a stu travagliu, è l'abusu di zuccherivi è di sodas solu cumpone l'assimilazzioni di l'alimenta.

Hè impurtante ancu cumpressu a dieta cù fibri gruuxi, chì assorbanu tutte e rossi di i prudutti, cuntribuiscenu à u so rinunciu efficace. Per assicurà una dosa di ghjocu di fibra, una o duie mane, trè pezzi di pane cun un salvatore o una insalata di pumini freschi, di pumati o d'altri legumi freschi si devia esse manghjatu un ghjornu.

Cumu migliurà a digestioni in u stomacu?

Stabilità di u stomacu hè impurtante per mantene a microflora. Cù a so mancanza, l'alimentariu hè digeribuli pocu, i prucessi putrefattivi si succèanu in u corpu, risurtannu di pisu aumentatu.

Ritorna e funzioni digestiva pò esse inclusa in a dieta di i prudutti d'alchimia. Hè ancu utile per almenu una settimana per aderiscenu à una dieta speciale.

I preparazioni chì migliurà u prucessu digestivu

In cunmbramentu di a correzione di nutrimentu, hè cunsigliu d'utilizà certi medicini chì affettanu positivamenti a microflora di u sistema digestivu:

  1. Preparati cun enzimi pancreatiques (Creon, Mezim). Pudete piglià cun ellu nantu à l'infurmazioni.
  2. Un altru gruppu di drogi è raccumannatu per splendore, flatulenza è discomfort in u stomacu (Meteopazmile, Espumizan).
  3. Questu gruppu incù medicini designati per nurmalizà a digestioni in u casu di e malatie. Per esempiu, in i Paci di colelitisiis sò attribuiti Penzinorm Fort.

Cumu migliurà a digestioni cun rimedii?

I seguenti ricchieri domesti aiutanu à trattà i prublemi di una mala digestioni di l'alimenta:

  1. Per prevene a stinziazione, hè cunsigliata per manghjà centu gramma di farina per ghjornu.
  2. L'usu di fasgiuli in ogni forma aiuta per stabilisce a produzzione d'una cantina sufienta di zucchero gastricu è sguassate l'excedente fluidu da u corpu.
  3. Attuala u prucessu di digià una misura di u melatu è di u ghjocu d'aloe, chì deve esse cunsumatu una culloca cupere trè volte à u ghjornu.

Hè utile per cisterna di l'arbiate chì migliurà a digestioni. A camomila è u balsammo di limoia pò esse drisse in ogni quantità, ùn anu avutu micca cuntrazziunamentu.