Detritus in u coprogramma

U coprogramu, chì hè un studiu fisicoquímicu è microscòpicu di u fesso, permette à l'attori di una idea di a capacità digestiva di u gastrointestinal umanu. Cusì, pudete identificà diverse malatie di u stomacu, ughju, ughju è u rectu, u pancreas , u furu, etc.

Duranti l'analisi, u materiale sottughjenu riazioni cù diversi preparatorii chimici, cù l'aiutu di quale certe sustanzi è a so quantità sò detecati in u banchittu. A più cumpunenti (l'alimentariu è l'urighjini micca alimentariu) ponu esse determinate à esaminà l'excremento sottu un microscope. Cuntene ciò chì un indicatore rici significa, cumu detritus, in un coprogramu, marcatu in una cantera moderada, grande è petitezza (l'altitudine di detritus pò esse chjamatu cù un coprogramu da un numaru da 1 à 3 o da signali "+").

Detritus quandu decode u coprogramu

Detritus hè una massa di small particles stranguli di formi diffirenti, chì cunsistenti di i restos di elementi di l'alimenti processati, prodotti di decadenza di caghunari epiteliu di u festu, è rimanenti di i microorganisimi. Quandu anu realizatu l'analisi microscòpicu, sti particelli ùn ponu micca esse ricunnisciuti è sò nurmulitariamente u più grossu di u fugliale, contru à quale diverse induzioni pò esse detta.

Cù u cantu di questu elementu di fuglietti pudarete ghjuderà a pienezza di a digestioni di l'alimentariu. Una quantità grande è moderata di detritus indica una digestioni completa di i prudutti di l'alimentariu, indicatu un travagliu ben coordenatu di u digestivu. Inversu, una piccula quantità di detritus, cù un significativu numaru d'elementi diferenciati (ricanuscible), hè un signu di digestioni incompleta, i.e. parechje violazioni di u funziunamentu di u sistema digestivu.

Hè ancu avissi nutatu chì u più gran quantità di detritus ponu esse truvatu in u banchittu, è u più chjucu - in u liquidu. Ie. U più fecal le feu, u menu hè. A maiò parti di i detritus hè osservatu cù una retenzioni longu di stufa. Se à u listessu tempu u mucu è i leucociti alterati sò detecati in l'excremento, quessu chì spessu indica u cursu di u prucessu inflamatoriu in u largu intestinali .

Cusì, in elli detritus quandu decode un coprogramu pò diri un pocu di ciò chì. Pigliate stu indicatore deve esse cumminati cù e altre funziunalità di u materiale studiatu, è solu in questu casu, hè pussibule sospettà parechji desviazioni o trattanu u risultatu cum'è u normale.