Ioga dopu à partitu

A più diffìcile per una donna dopu à partitu ùn hè micca a ristaurazione di l'antica figura, ma u ritornu di un sentimentu di feminità, di l'amori per u so corpu. Eccu ciò chì io piglià dopu à dà nascita.

I exercici di ioga dopu à un partitu vi purterà solu 20 minuti di ghjornu. In questa terza ora, puderà salvà a prutezzione di u mondu di i pinseri è di i corsi inesgabuli, è hà amparatu à dedicà u tempu è u spaziu solu per sè stessu. Hè assai impurtante per esse solu da u tempu à u tempu.

Eserciti

Questu hè un complexu di yoga per a recuperazione dopu à partitu, presu di u sistema "Eye of Revival". A gimnastica hè chjamata "5 Tibetani" è hè distinata è utile nun solu dopu à partitu, ma ancu in qualchì altru periodu di vita, in u mumentu stessu chì si ricorda di voi è vulete revelà a vostra bellezza è l'amore à u mondu. Hè dispunìbule per esperià cusì aspirazione ogni ghjornu.

Ogni ecercercale deve eseguite per esercitu trè volte. In a primu simana ùn avete bisognu di fà più, avete bisognu di fà cumu fà bè.

A seconda week - 5 volte.

Terzu - 7 volta.

Deciguone - 21 volte.

  1. Opere - mani in i partiti, palmi à u celu. Girate in u so ardore in sensu uruguanale.
  2. Breath - 5 breaths and 5 expirations. Inghjusteghja per u nasu, sparghje a bocca per a bocca. L'exhaling hè sempri 2 volte più longu chì inalà. Inghjusteghja è imaginate chì u riflettante solidu entre noi, è l'exhalazione cù l'armpegatimi tuttu ciò chì hè necessariu di l'internu.
  3. Fate nantu à u pianu, mani longu u corpu, pede nantu à l'anch'elli di i spalle, Chin tendenu à una lumetta entre i collarboni, nantu à l'inalazione chì tireamu e so ghjente, allora sanu di manera sincronica. À l'exhalazione, volte torna versu a FE.
  4. Arrassamu, solu appoghju nantu à u braventu. Arrassamu, do 5 stufi è exhalations. Inghjusteghja per u nasu, sparghje a bocca per a bocca. Ùn a scurdà di a visualizazione: a luz di u sole accumula tutta a parte di voi, guida di malatie, alleva fatica, dulore, tristezza.
  5. Forse d'amandula, l'anch'ellu à l'ispalla, mani in u corpu. U calcicanu tendenu à una lumetta, chì ghjè entre a collarbone. A testa si lentamente torna, cù u sole, u corpu entieru pò viria. Regresu à a FE cun l'exhalazione. Cabeza è corpu in una sola linea.
  6. Emu risuscitatu è travaglià cù respirazione è visualizazione. Questu hè a vostra medita curretta entre e exercici. A rinfrescante hè sempre 5 - è quandu si facenu esercii 3 volte, è da quandu si ripetere 21 vede.
  7. Posa à pusà, alloghju à u spinu à l'ombrezza, e mani vicinu à e peri. À l'exhalazione, cresce a testa è pressu u corpu à u ponte. À l'exhalazione, volte torna versu a FE.
  8. Dacia.
  9. Combine a pose di a serpente è e muntagne. Chjappà nantu à u paviu, mani nantu à u vostru pettu, curbitu nantu à a spalle. Tirami a manu è a punta di u pianu, è pressu a pelvica in altizza.