Cumu si pò assittà à a pusizioni di lotus?

L'impurtanza di u lotus o padmasana hè unu di i positi più impurtanti per a meditazioni (è micca solu per ioggi), perchè hè l'intruduzione di i peri in un locu peculiar, chì permette di reverse l'energia di l'apana-vayu. Questu asana calmalcia u sistema nervu, sguassà i blocchi energie, restaura u equilibriu dinamica. À u livellu fisicu, rinfurzà a volta, migliurà l'elasticità di i musculi, allungà a ghjente. Ma perchè parechje maestri di yoga ùn anu in prumessu per avè accunsentiti in padmasana, ancu più cusì - si sò micca esaminà l'asana in a so prisenza?

U puntu tutale hè chì a pusizioni di lotu pò esse riesciuta per i principianti. Parechji scopu novi perciunu a padmasana com'è qualcosa di un circu è sò in prumessione per unscrew e so pedi, imitannu u guru. E questu hè spusatu incù stretch seriu. Cusì, avvicinà l'eseguimentu di l'asana seriu è cun cura, è micca solu per un esercitu espectacular. Iè, pò piglià più di una settimana per avè prima di fà a pusizioni di lotus, ma ùn avete micca pricatu, cum'è in tutti l'aspetta nògliu.

Cusì, parleremu di parlà per appruntà a pusizioni di lotus. Prima di tuttu, vale da inizione cù eserciti chì stinzanu l'articuli di u malu è l'ankle. Per noi, i pòpuli europei, abituati à pusà nantu à una sedia (à disprezzu à i Hindus, chì da a zitella sò à pusà à u pavone è ùn anu avutu difficultà cù padmasana) stira è assai impurtante.

Eserciti per lotus pose

Eserciti prelimiunale:

Inoltre, puderete duperà dui asanas assai efficaisi chì vi prepararà micca per a posizione di lotu curretta:

Janu sirshasana:

Buddha Konasana. Tutti sapemu cusì sta postura com'è un exercitu di farfalla:

Se avete fattu tuttu correttu, dappi dopu un pocu se sente chì site prontu per accettà a pusizione di lotu.

Correct lotus position

Cumu pò piglià a pusizione di lotu giòvanu:

In tuttu u periodu di sughjornu in padmasana, avete bisognu di mantene a to back, collu è capita direttamente. Perchè a pusizioni di lotu hè l'asana per a meditazioni, avete averà cunfidatu.