Baby Yoga

U cuntrariu à u nomu mudernu, iniziu a direzzione di u yoga di i zitelli chì parevanu ancu in i nostri babbi, com'è parte di a partireure. A manipulazione di quellu yogghiu ebbràvule originale hè stata fatta cù i culminati per sullivà a tensione è di ridivà di a deformità di a spina, in quant'è a rimisi di l' estressi postpartum. Oghje, u yoga per i zitelli di nascita esisti in u stessu formatu, solu avà hè praticatu da partumi attivi chì anu passatu i corsi privati.

U seguitu, u yogghiu per i zitelli di cumpetimenti usa stati è dinamichi chì veramente s'assumiganu yassi asanas. Appressu à a fine di u XXu seculu, è i cumplicati inclusi rotazioni, rocking, girà nantu à u pesu.

Ci hè ancu un terzu tipu d'exercitu di yoga - questu hè u Brightlight. A direzzione hè apparsu in l'Inghilterra, induve hè stata appruvata da u Ministeriu di Salute, è l'intricati cumprendi asanas adaptati da u hatha yoga per i mamis è i zitelli.

Eserciti

L'esercitu fisicu hè d'utilità per i zitelli à ogni età, ma sempre, prima di piglià cun un yogghiu nascita, vi cunducerete un duttore.

  1. I peri anu più largu ca l'spalle, avemu riparatu i pedi, pigliate u zitellu à un postu sicuru è pressu à noi. Reduze i so ghjambii inseme à a pusizione di "farfalla". Emprastu per falla attacchi à a diritta è à a manca. A cosa principal hè di vigilà a vostra respirazione.
  2. Da l'IP di l'exercitu previa, vultemu à a diritta. Facemu attaccoli attaccati à avanti, per esse da l'exhalazione, a cima di u ghjornu culpita à 90⁰, è a manchera espansione in longu. Execcuete 10 - 12 volte. Gira e viaghja.
  3. Passemu à a pusizione supina. I amici stu travagliu, avemu da chjama un "volu". Cù l'aiutu di "volu" avemu da rinfurzà u zuccherinu è a so pressa. U spinu hè nantu à u paviu, avemu pressitu i spaddi, i gambi sò intrezziati à i ghjinochji è sò scapitu da u pianu. U zitellu ghjittimu nantu à i ghjinochji, cù e mani. Avemu pressu i nostri petti in noi è da noi.
  4. I ghjinochje, pusendu nantu à i ghjinochje sò basati à u pianu. U zitellu sia nantu à a so stomacu, ripusendu a so volta in i maletti. Pigliemu a pelvisa è calaffia.
  5. È à a fine pudete ghjustu à faraghju falà, è pusendu u zitellu, è rilassate.