Mobili anu à u legnu

I prodotti prudutti sò sempre apprezzati in u cuncepimentu di l'interni, postu chì dà un apparenza vintage exquisite. In ogni casu, hè assai difficiuli di truvà veru mobili anticu è hè assai caru. Hè per quessa qualchì pruduttori fabbricaru di furnisce mobili di legnu in età artificiale, chì custa assai u menu è retarda un ligu toccu di l'antichità. Per dà à i prudutti una stile stile di u magia, utilice i metudi siguenti:

Grazie à i metudi di listessa, u mobili d'altitudine di lignu si face realistu è esclusivu, è aghjunghjenu à l'internu di u lussu specialu.

Tipi di mobili

Hè tìpica, l'altru mudellu hè utilizzatu in u disignu di disignu in u stilu di "paese" è "provenza". Queste direcci implica a realizazione di l'idea di una casa di paese chì simbolizza fiducia è cunsulazione. Pruvenza è paese cunvertisce un sensu di vita in a campagna, calidez è cunsulazione in casa.

Sicondu u funzione è e funziunalità di designu di u mobili in u vechju stilu pò esse divisu in parechji categorii:

  1. Mobili in anziani di lignu solidu . Hè fattu di unu o più pezzi di legnu. Usti di boli, pinu o larch. Tali mobili hè qualchì rude è ricurdeghja di i tempi chì tuttu s'hè fattu "per età". U mobili anvendutu di stu tipu hè adattatu per a cucina o comedor .
  2. Mobili in età in u stilu di Pruvenza . Stu stile crea un sentimentu di ligerezza è di romanza, ricurdannusi à a pruvincia francesa. Spessu si usa culori maligni, sfunditivi, cusì i prudutti in l'stili pruvinzali sò fatta in a cuminu è di culori d'oliu. L'articuli più famusi sò kaxos de canneri, leve di notte è taglioli.
  3. L'antica mobles pè u bagnu . Eccu rigistru riali di i banche è i tavule, fatti in un struitu apposta. L'immeuble hè di tacchino, chì dà un riccu u culore scuru. Stufi è stantoni da pinu solidu sò interessanti.

U mobili anvendisci pò esse supplementatu cù accessori made of solid wood (lampade, railes stairs, prestiti per accessori di cucina, lampieri). Utilizendu un mobisu tali hè desirable per evitar e prute plasticu è chrome in l'internu.