Cape Reinga


Reinga-Cape, situatu à a penisula di Aupouri. Cape Reing se sitúa in u puntu più sittentante di a New Zealand . Capu Reing hè diventatu un destinazione turistica populari, attraendu i visitori cù a so bellezza naturale è u clima assai bonu. Hè visitata da più di 120 000 turisti annu.

U nomu ufficiali hè u terminu Capo / Ta Rerenga Wairua. In a lingua maori, "Ringa" significa "l'infernu" o l'"afterworld", è Te Rerenga Wairua hè u "postu di spiridesi".

Legioni Maori è tradizioni

Per u populu indianu Maori, u capu hè sacru, simbulu è spirituali. Criditate bè in questu locu chì i spìriti di u mortu cullà nantu à u fondu di u mari è camminò à l'isula di Trè Reali, è quì sopra à a roccia di Ohau è fighjenu in a so casa terri cù l'ultimi perspettivi.

Se crede in a tradizione maori, l'ànima di i persone maori mori passanu à l'anticu pokhutukava, chì si sviluppa vicinu à a tavizia di observazione di u faru Reing. I rami di questu arburu sò sempre diretti versu u mari. Era ancu per u Maori un reinga - un portal à l'altru munnu, per mezu di quale l'ànimi di l'antenati si in a so legenda legendaria - à u paese di Hawaii.

Sicondu a legenda, crede chì l'arbre hà digià vultatu più di 800 anni. Hè cunnuscitatu chì Pokhutukawa ùn mai spumanti.

Sights of Cape Reinga

L'attrazione principali di u capu hè un faro inusual, chì hè una piccula perla bianca nantu à u fondu di u ventu blu scura è un cielo infinitu.

Stu faro à Capu Reing hè statu fattu di 1941. Hè sustituitu l'anticu faru di Capu Maria van Diemen, chì era in l'isula vicinu di Motuopao. Dopu à a fine di u seculu passatu, u faro operatu da i panele solidi è hè tutalmente automatizatu. A lampe ciasccia ogni 12 sicondi, è sti frenze diventate à una distanza di 35 km. U cuntrollu di u travagliu di u faro di Capinga hè realizatu remotamente da a capitale di a Nova Zelanda - Wellington .

Eccu puru vede una attrazione naturali chì prumessa curiosi turisti. Hè cunsiste à u fattu chì nantu à questu locu ci sò l'acqui di u Mari di Tasmania, chì venenu da u punente è l'acque est de l'Oceanu Pacificu. In u clima chjaru, pudete vede cumu chì i cimi di scuma di l'oli chjappu à l'altri.

Sicondu a legenda, questu significa chì in u Reyna Point ci hè una riunione di u mari Rehme (o Oceanu Pacificu) cù u mare di Vitirae - una donna (u Mari di Tasmania).

Rutes turistii

Per fà cunnosce a cultura di u populu Maori, per sente tuttu u pesu di mare è bellezza naturale cù i so ochji, i viaghjatori puderanu sceglie un di i rotte. Ci hè parechje persone per tutta l'aria di Capu Reing, è da parechji minuti à parechji ghjorni.

Rheinga / In TE Rerenga Wairua - sta strada a circà à 10 minuti. A strada di u parcheghju duvende à u pede di u faro.

45 minuti caminate - è ghjunghje à a spiaghja Te Werahi Beach.

In 5 km. da u Capu di Reing anche u golfu di Tapotupotu, puderà andà à fà facennu un passaghju di 3 ora. Prima di avè apertu a vista di a badia di sabbia, unni pudete rilassate, natà è pisci.

Ogni omu pò assicurà a spiaggia di Twilight Beach - hè di circa 8 ore.

Per avè veru, piglià un viaghju in car. L'autostrada à Capu Reing pò esse ghjunta in 6 ori di Auckland o à 4 ori di Wangarei.

Viaghjà in traversu a via corsa hè 48 km long. hà da 3-4 ghjorni. Scuprareti una vista splutave di Cape Reing, i so moddi belle è unicu di sollievu. Pudete turnà per a strada sicca da Nainty-Mile Beach. Per fà cunnosce cù a spiaghja magnífica in una strata cuntinuva di rena bianca cun una longa di 88 km, chì hè circundatu da u boscu d'Aupouri.