Cosa deve dà à una zitella di battagghia?

U baptismu hè una ceremonia da quale u principiu cù a famiglia cù a chiesa di tutti i zitelli nascuti in a famiglia di i cristiani. In più di u preghjudiziu è i genitori di u zitellu, u padrunu è a mamma, l'anziani "secondi genitori", sò tradiziunale presente. À e so spalle di stu mumentu a grande rispunsabilità per u zitellu chjapemu è hè necessariu di cura di inizià u zitellu da u mumentu di u rituali. È hè oghje nantu à i rigali chì sò presentati per u battèsimu. Ma ùn tutti ùn sanu micca quale rigalu sarà coccu. Per esempiu, chì dumandà à una zitella di battagghia?

Rigalu per a festa di christening girl: tradizione

Per a tradizione, a madame dà un korzhnyu - un diaper o toalla, chì accupa à u zitellu, cum'è una cammisa è capu - un ghjocu per a zitella hè decorata cù cilesti rosa. Hè un rigalu per u christening hè spessu fatti per ellu stessu - si vitture o tricà un vestitu d'annunziu è un cap, alcune u supplementu in l'indecente cù buggies. Certu, u vestitu articulu hè preferibile, ma si pò micca cumprà u kit di battisimu prestitu. È prima di vistiti di balli, eranu ereditati, in generale, ora, per suprattuttu, questu freti raramenti.

A manu hè stata scelta grandi, se a zitella hè tinta, è se u zitellu hè più vechja, a ghjente pò esse pigliata in u mondu abituale. A spugna, chì face u zitellu sguassatu da a fonte, secondu a tradizione, ùn sguassate dopu à u battèsimu è cura cù cura. Hè cresce chì, se u zitellu cadiu oghje, sta ghjocu averà aiutu à ricuperà.

Inoltre, u drittu di i padrasti hè di cumprà un zitellu una croce è una catena, ma sicondu l'abitudine, u padrunu averà fà. U metalu da quale a croce hè stata stritta micca stipulata - pò esse sia argentu è oru. In quantu à a catena, ci sò disprezzamenti - a testa di u zitellu ponnu rubà, è per quessa a prima croce hè purtata da un zitellu nantu à una cinta ferita o stringe. Ma à dà a catena issa, nuddu pruibisce, a figliola, quandu averà creata, serà pussutu riesce una cruz nantu à ella. Inoltre, nantu à e spalle di u padrunu, u pagamentu di u rituu di u battisu è di ricordu spessu cagiuntti.

Ci hè ancu un regnu tradiziunale, ùn importa a figliola o figlioccio - una cullette di prune. Stu presentu hè statu chjamatu rigalu "in i denti", per quessa, hè a prima cullette di u zitellu cù a quale si sarà alimentata quandu u tempu vene. In questi tali eddu sò incisione cù u nome di u zitellu o simbolisimu cristianu.

Chì ellu puderete darà una figliola per un christening?

Cù rigali tradiziunali sorte, ma spessu solu ùn sò micca firmati. Chì avete da fà una ragazza per u christening? A menudo dà un ghjucatu biancu cù i scritti di a zitella, è da diventà u preferitu di u babbu. Molti anu a ghjente di a dea, per esempiu, arreciti chì una zitella pò disfatta da quandu ella cresce. In principiu, pudete darete qualcosa à u christianità, u principale hè chì questa cose hè ùtule à a figliola, o quandu a zitella criscinu.

I parechji di u zitellu annantu à i nomi di u nomi di carità, spessu di "malati" cù robba di zitelli. Pudete dà à a zitella un vestitu bonu o costume di i zitelli incridenti. È se vulete enfatizà a vostra implicazione in u rigalu, pudete puru embruiterà nantu à queste cose un mudellu o vulete u zitellu. Inoltre pò dà un bon robe di cazzo, suave è piacevule à u toccu. A più chjucu, ricordate chì questa parte di rigali hè optativa, ùn sò micca alcune rigulari - qualche soldi si dà à i genitori di u zitellu. Tuttu ciò chì hè dumandatu di voi à questa stage hè per capiscia chì u zitellu oghje hè bisognu di u vostru care, ancu. È per dà l'aiutu è u sustegnu hè oghje u vostru devozione santu.