Vizi di u babu casumuni - ricetta

U vinu di u gosu ghjunghje à pruvà quasi ùn hè micca inferitu à u raghju. E si avete una ricchezza di uva uva in a vostra casa di paese, assicuratevi di pruvà à fà u vinu casteru. Per questu fiancu, i varietà cù bundence maiori, zeli, giallo o rozi sò più adattati. U vinu da u pastusu gutturinu hè abituale è senza gustu, perchè hè assai impurtante per sguassate i frutte di l'arbulu in u tempu, è da lasce. In un ghjornu, a gingivace hè di cumincià à deteriorà, è a divina edità ùn sia micca più. I ricetti di vini bianchi di uva spina hè assai diversa. Preparate, per regula, posti è variità fortificati.

Vizi di u vinu biancu da u gingalesu russu

Ingredients:

Preparazione

Grigia, pressa un pacchetta di lignu è a mette in una buttiglia di vetro. Furmà l'acqua, fate u zuccaru, è preparanu u sciroppu. Quandu ricerete, fate e boli. Assicuratevi chì ci hè spaziu per a fermentazione, è a mezcla stalla micca u vasu più di 2/3. Avemu attaccatu un cùaddu cù una gasta è mette durante una settimana in un locu scuru (16-18 ° C). Ogni ghjornu a patria hè miscata.

U filtru di u ghjocu à u ghjacaru à u ghjacè in un altru cunti, plug un tappu in u centru di u quale facemu un burato per u tubu di gomma. Pudemu l'altra fini in una putere d'acqua. Cusì, cum'è didudu di carbone hè fermentatu, l'oxidu di carbonu scapparà, è l'aria ùn sarà micca ingressu à l'buttiglia. In noce, inveci di vinu dolce, avemu l'acitu.

Quandu nè parechji ghjorni u precipitatu fala, è u licitu traspariutu, avemu u vinu nantu à i buttigli è stenderanu di parechji mesi. Dopu chì vi pudete diventate cun u vinu di uva spina, è trattà i vostri amici. Inoltre, per sguassà più di un annu, ùn ha micca cunsigliatu micca sta zuccaratu - u so gustu pò esurtaghje assai.

Ricetta per u vinu biancu da u meli di uva

Ingredients:

Preparazione

Uva sugheru hè ordenatu da manera chì ùn sò micca bachi spoiled. Scambià cun acqua currente, lasciate seccu è falla adormitu in a buttiglia. Imbrate in tuttu cù acqua fridda. Lasciate per camminate per 4 mesi.

U pezzu centu in pezzi è u fruttu generosì u meli, agghiuncemu a secca è aghjunghje à i baga. Ceramu u buttigliu cù una valvula, à traversu l'acidu carbonicu scapparà, è avemu caccià u vinu in un locu scuru per altru 4 mesi.

Dopu chì u liquidu hè filtratu, è u vinu di casa pò esse inborigatu immediatamenti. Per un magazinu più longu, se ne si manca da a prima degustazione, in emboli. A temperatura ottima hè di 8-12 ° C.

Preparazione di u vinu casa di uva spinach in cognac

Ingredients:

Preparazione

Touti fori di i frutti, l'arrimbà, lasciassi è trasfiriu a un vasu bisognu di u tagliu appropritatu. Amu piaciu cù u voscu di u pappagallo di lignu è lascia cù 4 ghjorni in un locu friddu.

Allora u zuccaru illatu hè spesu in una buttiglia, è a mezcla si spunta cun un litru di acqua foglia di calore, mischju è stampatu in u stessu cuntinuu, à u zuccu principalu. Agghicà u zuccheru, riviemu finu à chì si dissolvi cumplittamenti. Coperta cù gasa è lasciate "passe" per 3-4 mesi. Tuttu questu tempu quattru i quattru ghjorni fighjemu a mità u vetru di acqua fridda.

Quandu u prucessu di a fermentazione basta sopra, intarrà l'buttiglia cù una cupirtedda cù una valuta. In questa cundizione, u vinu durarà 4-5 mesi. U vinu saldau hè spressu in un altru bottiglia, aghjustemu u cuncechju è a mantemu à un altru mese. Dopu à a vinu pò esse in emboli.

Vultu di costruzioni da u grosece è greddi rossu

Ingredients:

Preparazione

Tutte e boli sò ordenati, lavati. Si separamulà a pascetta da i pecciole è lasciate pascenu tramezu a macchina à a carne è cù a gingalesa. Ferra l'acqua è dissolve u zuccheru. Rite stu zucchinu cù baccelli faresti. U contenedoru in u fermentatu ùn si pò micca squillatu più di 3/4. Cucirata cù gasu è lasciate in un locu caldu per una settimana. Ùn vi scurdate di stireraghju in ocasioni. Quandu u precipiteghja surtisce, è u vinu hè diventatu pianu è trasparente, a vendu in buttigli, trovu è stà in un locu fridescu ghjornu durante 2-3 mesi. Dopu stu piriu, u ghjovanu vinu di currant e grosece hè prestu per u cunsumu.