Idei di rigali originali per i maestri

Mentre studia à a scola, avemu spessu a rigalu à i duttori. Ci hè parechje motivi per questu: u ghjornu di u sapè, u ghjornu di u maestru, anniversà u 8 di marzu, u 23 ferraghju, a graduazione, etc. È cusì vogliu dà un rigalu originale per tutti questi dates.

Ciò à rigalu à u maestru u 1 di sittemmiru è u maestru?

Tradizione in queste ghjornu tutti veneranu a scola cun un bouquet di fiori. Sembra chì questu pò esse abbastanza. Ma se veramente rispettu è amare u vostru maestru di a classa, pudete aghjunghje un pianu prisenti à u bouquetu di fiori. Ciò chì pò esse:

A quistione si pò avvicinà di l'altra banda, cunzidendu u sujetu o passatempi di u maestru. Per esempiu, in una festa di prufessiunale, fate un rigalu chì hè in cussu culligata cù u subjecte esse educatu. Pò esse un grande mappa murale per un geograficu, un material didatticu per un matemàticu, una cullizzioni di opere di un famusu autori per un scrittore è in questu spiritu.

O, se u sapete di l'entusiasmu di un maestru, pudete presentà qualcosa qualità è utili di questu sfera.

Ciò chì dà à u maestru in annu?

Quandu u vacanze hè puramente persunale, u donu pò esse persunale è assai praticu. Per esempiu, qualcosa di apparati di l'aparicimentu di ughjettu di petite chjaru è medju, un colture de platti, decorazioni interni, l'elettronica, un certificatu per i cosmichi, un bigliettu à u teatru, etc.

Serà bellu ghjornu bellu ghjente si riunite tutti l'equipi è vendu à a casa di u maestru cun rigalu, fiori è un pastele. Semu sicuru chì una sorpresa si sorprendarà cù maraviglia.

Rigalu originale per u maestru in a graduazione 9 è 11 classe

A graduazione hè una data speciale per i studienti è i duttori. In questu ghjornu, ognunu in un statu di un ubligatoriu è u triste. Allora u donu deve esse specialmente toccu è significante.

Frà l'idee di i rigali originali pè i maestri in a graduazione sò i seguenti:

Ogni donu duverà esse supplitatu cù una presentazione urale cù versi di felicità, una canzone o simuli i paroli è i desideri.