Carne di cordero - boni è dolci

L'ovule era domesticatu da l'omu in Eurasia in tempi antichi (circa 8 mila anni fà). Dopu qualchissia, unu di i scopi di crià i pecuri domestici (bè, è rami) hè di ottene u so carne - cordellu. Da questu pruduttu pudete preparà una varietà di platti diliziosi.

Hè carne di cordellu?

Di sicuru, hè pussibule di dumandà sta dumanda, ma da chì deve esse nutatu chì per parechje persone in u mondu sanu hè unu di i prudutti di carri è ancu i più usati. Questu hè una parti integrale di a cultura è di a cultura di nutizie tradiziunale.

Avvisi di varii dieti vi diceraghju chì i carne di cordellu pò esse cunsideratu caritati dietettichi o micca, è chì sò i so pruprietà utili.

  1. U grassu d'ova hè abbastanza refratturable, in u casu, in carne di carne d'ovince hè 3 volte più menu di a carne di maiale, è 2 volte più menu di carne. E questu significa chì u latinu di pocu grassu cuntene praticamente u minimu di colesterol .
  2. U bè ancu contene lecitina, necessariu per u corpu umanu, sta sustegumu optimizeghja u sistema digestivu è stabilizza u scambiu di colesterolu in u sangue, chì reduzze significativamente u risicu di prublemi atherosclerotic. Inclusione regulamentale di u pecorinu in a menzione hè una profilaxie efficace per u sistema cardiovascular.
  3. U bìvinu cunteni sustanzi suttantimenti utili per u corpu umanu: vitamine (principalmenti gruppi A è B), l'àcitu fòlicu, a culina è parechji elementi traccia priziosa (componi di ferru, zinc, seleniu è cobre, fossi, sodiu, potassiu, magnesiu, manganesi è calcium). Hèlitu mellora sangue, seleniu aumenta l'attività generale, u zincu hè particularmente utili per l'omi.

I platti da u cordellu picurinu pocu aggradèvule per esse in varii dieti, cumpresu, è per quelli chì vulianu cumminciri.