Cate Blanchett nantu à a scena eròtica cù Rooney Mara

In u Festival di u Cinema di Londra, i televidenti anu a pussibilità di veda l'estremu di u dramma romantica Todd Haynes chjamatu "Carol", i roli principali in quali eranu Cate Blanchett è Rooney Mara.

Casu sensuale di a film

In a film, Kate è Rooney facenu u rolu di amatori in amuri cù l'altri. A causa di questu inusual love ùn sò micca solu circunstanze per vita di l'altru, ma ancu u desira di esse una donna felice.

Parlendu di a film in più dettu, l'heroina Rooney Mara, Teresa, travaglia com'è vende cum'è vendetta, è ogni ghjornu intende cù u pensamentu chì oghje qualcosa spéciale chì succederà, cosa chì vi pò aiutà à migliurà a so vita. Tuttavia, Carol, l'heroina di Cate Blanchett, ghjè una donna maturita, a mòglia di un omu da a societat alta, ma una donna infatteira chì predica un amore mutualmente. I dui mutivazzioni sò moralmenti isolati da a socieità è a ragiunata di chistu ùn hè micca solu l'amore per una donna, ma dinò una gran diferenza d'età. U visor vi sarà maravigliatu da ciò chì sentenu l'eroine sò avè avè l'esperimentu.

Scenes d'amore

Kate Blanchett hà dettu chì sparisce in scena d'amori, curiosamente, ùn l'hà micca moltu, per contru, si senti assai còmode, tranquillu. "U travagliu cù Rooney era un sognu per mè. Hè una attrice incredibile chì stà vicinu à ogni momentu, diventa, "Kate comparte cun i media in una entrevista.

Leghje ancu

Todd Haynes, u direttore di a film, dici chì u sparizioni in l'scena eròtica hè in u stessu assai cumplicata. Bastamente, l'attori in quelli ci sò temuti è si cumportanu bè restu. Tali francu momentu avemu da includà micca in a film per esce u so qualità, ma in modu di vede u caratteru principale nantu à a splutazioni, per revelà u so mondu internu.