Isabelle Huppert hà datu una entrevista per u novu film "Happie End" è l'ugualità di i sessi

Una famosa attrìna francese hà parlatu cù i ghjurnalisti nantu à a so attitudina à instagram, risponde à e quistioni nantu à l'assetà è u codice di vestitivu nìvuru in u "Golden Globe". L'entrevista cù a famosa attrì hè scunnutu à u lettu di a film "Happy End" di l'Austrian Michael Haneke. In questa tragiquessia a stella tocca unu di i roli principali. Sicondu l'attrice, in questa cummedia negra di l'ironia - più cà solitaria. Puderanu ancu l'atmosfera di u ritmu cù un humoristicu specificu.

A film narra chì e tecnulugii muderni pianu gradually capture more and more soul space, è trasfurmà e relazioni familiari in u modu più stante.

A difesa di u so caratteru, a Sra Huppert ùn speria micca di l'addiction d'Internet. Allora, à a dumanda di u giurnalista, perchè l'attrìzzilla s'arrivela un instagram, ella risponde ch'ellu ùn cunnoscia ancu ... cumu fà scrive:

"Tutti issi modi muderni di cumunicazione sò assai luntanu da mè. In ogni casu, ùn aghju micca amatu cù u microblogging. Certemente ùn vede micca com'è l'eroi di sta stampa, chì ghjunghjenu in l'Internet. Sò unu di quelli chì sò stati cu i pedi in terra. Ùn aghju micca bisognu di perchè ellu avia bisognu à tutti, instagram. Ci vole à pinsà à questu quì à u vostru piacè, o ancu eseguite u vostru contu. "

Fearlessness è travagliu cù ghjovani diretturi

Sicondu Isabelle Jupper, attrae roles non standard, i prughjetti chì ponu esse chjamati vergoglie, provocativu. Sicura chì, à selezione di rolli, a stella di u cinema di l'autore a veces hà dubbitu è ​​ancu teme, ma in solitu à sente intuizione:

"E sceltu parechje rouli instintivamente. Di sicuru, certezza dubbitu, altri ùn aghju chjamatu un idiot. Ùn fate micca dumande, ma sò i mo caratteri boni in termini di a moralità? Questu hè micca ciò ch'e aghju da a mo pelle. "

Isabelle Huppert ammetti chì seguita seguita l'aparicio di novi nomi in u mondu di u cinema. Hè attraversata à l'uppurtunità di ritruvà da i direttori pocu cunnisciuti, ma interessanti, cusì, pocu tempu hà travagliatu cù maestri coreani è filippiani. A stella admette chì a vita d'una attrice hè cum'è tissu una tela web, tela di desideri, atti è una coincidenza felice.

Quandu era dumandatu quale vulia mette in a so "web", a Frenchwoman contesta a seguenti:

"Hè impurtante chì vanu ancu di travaglià cun mè! Cusì, sò attatu à a cooperazione cù tutti i studienti eminenti muderni moderni. Se ellu sceglie un nomu specificu, da chì ellu si Andrei Zvyagintsev. Ellu sapi di u me desideriu - Ci dissi à questu, ùn resta più d'aspittà ".

Assicuranza è equitazioni di genere

Ricerà, in trattà cù famosi, a prublema di a prutezzione di i diritti di a donna hè necessariu annunziata. L'entrevista cù Madame Huppert ùn era esse a salute:

"Volevi nutà chì ùn aghju micca bisognu di iniqualità. Però, socu chì micca tutte e mio cullega sò assai furtunati. O quellu chì aghju truvatu megliu? Di solitu, mi siento cusì cusì un chilometru di distanza è pruvate micca per esse situazione chì ponu purtari pienu. Paga è cura chì ùn hè micca necessariu di confusing such things as physical violence, innocent flirting and inequality in salaries. "

A fine di a cunversione, Isabelle Huppert ammettiu chì hè assai impurtante per ella per sentenu necessariu, è ùn ùn hè micca cunzidiratu un luchador:

"Sì si sò un pugnu, dappiu, tranquillu".
Leghje ancu

Malgradu a sughjenza di participà direttamente in a lotta per i diritti di a donna, a Sra. Yupper necessitava un vestitu nìttimu nantu à u Globu d'Urra:

"Sì, eru in neru, mi pari chì nantu à a catifa russa questa ind'edda hè più chè rilevanti, è a mio era simpaticamenti bella. Tuttavia, aghju vistu dui damelli chì ùn anu micca accettatu u codice di protesi protettivu. In ogni casu, unu d'elli era vistutu di grisgiu è l'altru in rosa. "