Carni furmagliati

A carni furmagliu ùn hè micca solu diliziosu, ma ancu utile, perchè u modu di coccia l'alimentu in u fornu hè cunsideratu u più preferitu è ​​cunsigliatu da i nutizzionisti.

Carni, furnite in u fornu in filu in una sola parte

Ingredients:

Preparazione

Scecce a carne in u fornu in un pezzu tutale, è solu in filati o manica. Cusì, stava sughjetti è serà incredibly delicious. Per questu scopu, una polpa di maiale o viteddu senza mancu hè adattatu.

Ideale, a fetta di carne si deve esse marinatu durante parechji ora. Per fà questu, rinfriscà, aghjunghje cù l'acqua, poi a frecbarà cù una mistura di sal da roccia, pimentu è coriandro, albaicani secchi o italiane, è squeezed through a press or ground aeration. A fine, aghjustà un pezzu di mayonnaise è l'asciate da tutti i costi.

Pusitondu a carni purcina nantu à un lattice duppu doblegatu, segellanu, perchè chì i zucchi ùn fallevanu quandu si ponenu nantu à una vacanze di furna in un furna calevule à 210 gradi. Dopu à una ora, se ci hè porcinu è dopu à ottanta minuti - se viteddu, pigliate u pacchettu nantu à un pezzu, fate mette un pocu o cumplitamenti (preferibile), invece a pezza, tagliate a fetta in porghje è servite à a table.

Carni salate in u fornu cù patati è funghi

Ingredients:

Preparazione

U porcu o viteddu per foglie in u fornu cù patate è di funghi deve esse u marinatu pocu. Per questu, hà tagliatu u pruduttu in tagliati à un e un centu centimetri è ghjudicavanu cun martellu di coccia. Allora aghjunghje e pezzi cù u salinu, pimentu è staggione cù e spici desitati. Partigghianu a carne in un tavulinu per un'anghi di sema, è in questu tempu facemu a preparazione di u cumpunenti restu di u pranzu. Scorcieghja i patati è tagliate in cilemi finti, è i lampi in aramenti.

U funghi sò trasfurmati sicondu l'urighjini. U pruduttu di u legnu ci vole à fogghi dopu lavuratori supplementu per vinti minuti in acqua salitu, è i funghi pò esse cutatu immediatamente senza l'averà sottu à u trattamentu calore preliminariu. Oghje ancu un furmagliu dura in un grossneru, è piccoli picculi di aneto cun un cutiddanti cutidianu.

Cridendu u platu, putemu in u cuntrolu oliu per fugliale benzino di purcidda, in cima vindemu distribuitu l'aneddu di cipolla è nantu ad elli i funghi. Scogliamu a capanna di cundinà cù aneto, sprependu tazze di patata da a cima è di scàccia u pane à a maone maisonette.

Avà hè sempre stà à wait for the furnishing of the food in the furnu. Per fà questa, hè calata a 200 gradi è fate u cronometru per quaranta minuti, se avete per pancetta di furmulinu è per una ora - se a vitedda. In questu casu, preparanu u platu per i primi vinti minuti sottu un fogghiu di foil.

Carne cuit in calabina

Ingredients:

Preparazione

Ogni pezzi risottu originali, savuriscenu è spettaculari sò disposti bisognu d'aquesta ricetta. Per questu, avemu bisognu di una piccula calabina, chì in u cumenzu hè a mioia, si tagghiau u cimiteru cum'è una tappa è rintra a carne interna cù e piante.

In a padedda, passanu prima a cipolla è a carota nantu à l'oliu di girasole, dopu chì aghjunghje a carne in tagliata, è dopu à d'autri 10 minuti di patate diced. Agghicà aghjunghje l'acqua, aghjunghje salate, pepite, albahaca è spices e falla fade per cinque minuti. Cambiammu u cuntenutu di a padedda cù u liquidu in a pumba "pota", cundiscite cù una "cupola", posto a billetta in u bighinariu è aghjunghje pocu acqua à u fondu. Avete avà strappatu a cumpusizioni cù u papulu è u mandliu per una ora è menzu à u focu scaldatu à 185 gradi.