Sensation! 12 provi scientifica di u Flood World

U dibattitu per dumandà s'ellu ci hè statu una inundazioni biblica o chì ùn hà micca diminuitu per parechji anni. Numerosa studii permettenu i scientisti per furnisce una quantità di fatti chì ponu serve com'è evidenza chì avà hè ancu fattu questu avvenimentu.

Una di e leggi biblevuli più cresciuti cuntene di u Flood World, chì purportementu purgò a Terra di pirsuni sinful. À u listessu tempu i scetti chì creanu chì questu hè un inguernu, è nunda di questu hè chì hè mai accadutu. Ricertamenti, i scientisti scunveghjenu à u publicu, dicendu chì avè truvatu quarchi evidenza di una diluta di a Bibbia.

1. Ciudades sottuasi inesplice

Ancu l'oceanu mundiali ùn hè ancu stata scopra, è mancu a meza, assai città sottucattani è i so restani anu stati truvati. Curiosamente, a so età accunsente cù u tempu di u dilùviu. Un esempiu hè a cità subacuaticu di Yonaguni, situatu fora di a costa di Okinawa. Ci sò antichi linii contando di a cità sottuportu, chì si trova in u stessu locu. I scientisti crede chì i edificati sò inundati com'è u Risultatu di l'Inundazioni.

2. Numero chjaru di persone

Un altru argumentu, chì hè utilatu com'è evidenza, indica chì si ci era micca una inundazione, chì praticamenti anullò a pupulazione di a Terra, ognunu anu aumentatu assai u nùmeru di persone chì vanu in u pianeta, è ancu un gran numaru di tombi. A stu mumentu, a pupulazione hè abbastanza cunvinta cù l'escenariu: quandu a pupulazione di u pianeta Terra hè ridutta à ottu persone.

3. A storia stessa

L'analisi di l'antichi scriptura hà amparatu chì in quasi tutti i civiltà ci sò legends contando nantu à a grandi inunda chì succideva in u passatu. U fattu chì i storii sò simili in dettu, ancu in quelli civilizzazioni chì ùn anu mai avutu in cuntattu cù l'altru, hè surprisante.

4. Annimali chì volenu scappà

Científici in u mondu in cuntenenti varietà in a muntagna, trovani una quantità numerosa di sceluni d'animali in un mistu insemuscenti chì, apparentamente, scavalca e muntagne per salvà di l'acqua avanzata.

5. U primu cumpratu di tempiu

Sta infurmazione ùn ponu esse cunsiderata cumminciosa, ma questu hè una suppulizioni assai populari: Ci hè una versione chì u complexu Göbekli-Tepe hè a prima struttura creata dopu à l'Inundazione. In i mura di i tempii cun 12 mila storia, l'evidenza era stata trovata per l'esistenza di regione è di l'agricultura.

6. Confirmazione da Cina

Evidenza interessanti di u Flood hè assuciatu cù a lingua cinese. Ci hè ghjuridiche, chì anu cunnessu cù u libru di Genesi. Per esempiu, a parolla "navi" hè cumpostu di ieroghifichi, chì denote parolle: boat, eight, mouth. Questu pò esse chjarificatu, cum'è vuci bocelli - ottu persone chì hàvenu survivatu à u dilùviu.

7. Arca di Noè

Sicondu i testi antichi, l'arcu dopu à l'Inundazioni hè vinutu à a terra in u territoriu di a Turchia moderna. A stu puntu oppruntu u Monti Ararat, David Allen trova u restu chì avia pigliatu per i dati di l'Arca di Noè. Curiosamente, e dimensioni ùn currisponde à quelli chì eranu scritti in i testi antichi. Trà u locu induve u scupertu vinni fattu, hè chjamatu Naksuan - "Sion Noe". A strada, l'educazione si sò notebili solu à a fini di u 1940, dopu chì u terrimotu hà fattu.

8. Lista unica di rezumi sumeriana

Duranti l'escisione di l'anticu Sumer trova una relic, chjamata "Lista di rezumi sumerii". Liste i capipopuli chì eranu in capu di u statu di prima di a presunta inch'ella, è, a più interessante, u regnu di centu anni. Una versione hè stata prisionata chì in quelli ghjorni i guverna viranu assai più longu di i populu mudernu. Dopu à l'Inundazioni i periodi di regnu fubbe più realistichi. Ci sò scientificu chì cenni chì l'Inundazione purtau à cambiassi serii: ancu anu influituatu a vita di a persone.

9. Sculture di a residenza di Noè

Hè cresce chì u grande Noè hà campatu tramutò tra Babilonia è Ur. Un gruppu di muntagni minimi hè stata scuperta quì, chì anu scupertu in u 1931. Cunsumanderi anu stabilitu chì sottu sò i ruvelli di trè cità: a suprana s'appronta à u tempu di a terza dinastia d'Ur, a media hè a cità di l'Ancien Sumerians, è a cima hè antediluviana. U capu chì pertenece à u tempu di u dilùviu si trova trà a cità mediu è bassu, hè cunsistenti di fangu mare, una mischia di sabbia è fangu, chì era definitivamente alluvial. Ùn ci hè micca una traccia di a civilizazione umana quì.

10. Presenza di formazioni marini nantu à a terra

In u 2004, in a regione muntanerali di Madagascar, stiiculati spezialità di cunfurle, caratteristiche solu di u mariottu, fù scupertu annantu à a terra. Hè furmatu da u risultatu di l'attività acqua, per esempiu, u tsunami. Ecoarchisti anu studiatu currettamente l'area around Madagascar. Eranu concluiti chì i strutturi in forma di cucidu pareveni per una gran inundazione. Era ancu presumintatu chì a so causa hè un cratera di caccia in u Oceanu Indianu, chì era furmatu da a cascata di u cometa.

11. Cumunicazione di u traspurtadore è l'arca

In u Libru di Genesi, u prucessu di custruisce un vechju famosu, chì hè una forma alargata, hè scritta in sufficientu dettu: l'arca era assicuratemente hermetta è stabile. Hè difficiulmente imaginate chì in quelli ghjorni un omu pò venerà cù un designu simili per un navi unicu. Hè apparentamente, ci sò più di qualche cunsiglii. Hè interessante chì i trasportaturi di l'aria mudele anu un disignu simili, perchè sò resistenti à una tempesta.

12. Scrolls grandi è valori

In u 1940, i scentifichi scuperti scritti misteriosi, chì chjamàvanu "Scrolls da mare mortu". L'analisi di u testu hè una apertura, perchè ellu discrivia u Dilucenti Granu è l'Arca, è in u più chjellu. In modu, i scientisti, basati in questa versione, suggerenu chì l'arca era a forma di una piramide.