A fine hè vicinu? 11 temite prufissi nantu à a Terzu Guerra Munniali

Ci serà una terza guerra mundiale? I prufeti famosi di tutte u mondu risponde à sta dumanda cun unanimità ...

Sicondu a dati di u Google in u mutore di ricerca in l'ultimi ghjorni, a ricerca di ricerca "a Guerra Mundiale 3" ("a Terzu Guerra Mundiali") hè diventata unu di i più populari. Infatti, a situazione pulitica attuale in u mondu hè chjucu. E se lele a profezzia di i preputenti nantu à questu tema, a pussibulità di una terza guerra mundiale in u 2017 ùn pare micca effeminu.

Michel Nostradamus

Tutte e pruspettivi di a viduttu medievale sò assai vagiati, ma l'interpreti moderni crede chì ellu predichjà a Terzu Guerra Mundiale in a seguente profezia:

"U sangu, corpi umani, acqua rossa, grana cadunu a terra ... Sento l'approcciu di una grande famine, spessu si spende, ma poi sarà mundialmente"

Sicondu Nostradamu, sta guerra vinemu da u territoriu di l'Iraq mudernu è duranu 27 anni.

Vanga

U clairvoyant búlgaro mai direttamente direttamente nantu à a Tercera Guerra Munniali, ma ella hè una prufezia di e consini mai seria di l'operazioni militari in Siria. Questa prediczione hè stata fatta in 1978, quandu chì nunda palesa l'horrorsi chì avà succedenu in questa paese arabu.

"L'umanità hè pronta per parechje cataclissimi è turbulenti ... Hè rivoluti i tempi, e persone schiancianu a so fidi ... L'educazione più antica vi vene in u mondu ... Hè se dumandatu quandu quì hè successu, prestu? No, micca prestu. Ancu Siria ùn cascà micca ... "

Intrattenituri di e predicazioni di Vanga crede chì sta prufezia hè di una guidanza futura entre l'Oriente è l'Occidente, chì saranu nantu à basa di contradicenzi religiosi. Dopu à a cadenza di Sìria, una guerra sanguina sviluppa in u territoriu di l'Europa.

Iona Odessa

In a prediczione di Jonas d'Odessa, Archpriest di Luganese di Diocese di Maxim Volynets hà dettu. À quistione di esse esse una terza guerra mundiali, l'anzianu respondò:

"Serà. Un annu dopu à a mio morte, tuttu u principiu cumencia. In un paese, menu di Russia, ci seranu sentenzi assai seria. Dopu dui anni è finiscinu cu una guerra grande. Eppo ci sarà un Tsar Russo "

L'anzianu hè mortu in dicembre di u 2012.

Grigory Rasputin

Rasputin hà una prufezia cù e trè sirpenti. Intrattori di i so predichi ci credi chì ci parli di trè guerri mundiali.

"Quattru sarpi fame u farfantaranu à longu e strade di l'Europa, allughjenu à quelli cinni è fume, anu una casa - è questu hè una spada, è anu una liggi, a viulenza, ma trascinendu l'umanu traversu u polu è di sangue, ellu stessu peristanu da a spada"

Sarah Hoffman

Sarah Hoffman hè una famosa prupetità americana chì predice l 'avvenimenti di l'11 di settembre in New York. Idda puru predichendu disastri naturali catastròfichi, terrible epidemici è e guerri nucleari.

"Eccu a circà à l'Orienti Mediu è hà vistu un fucile si mosca fora di Libbia è ghjittassi à Israele, pareva un grande numismatu di mushroom. Sapiu chì in fattu u fogu era d'Iran, ma l'iraniani s'amalanu in Libia. Sapiu chì era una bomba nucleari. Quasi immediatamenti i misselli principiate per vola da un paese à l'altru, si spargiu rapidamenti in u mondu. Aghju vittutu ancu chì assai esprissioni ùn eranu micca di missili, ma di bombs di terra "

Sara disse ancu chì a Russia è a China anu attaccà i Stati Uniti:

"Viu truppe russi chì invadianu i Stati Uniti d'America. I visti ... suprattuttu nantu à a Costa Est ... Viu ancu chì i truppi chinesi invadiu a costa ouest ... Era una guerra nucleari. Sapiu chì sta succeva in tutta u mondu. Ùn avete vistu assai di sta guerra, ma era micca assai longu ... "

Hoffman hà dettu chì, probabbilmente, i Russi è i Cinese pèrdite in questa guerra.

Serafim Vyritsky

U vitturinu è anzianu Seraphim Vyritsky hà pussidevanu u donu di a previsione. À u principiu di u 1927, hà preditu a guerra mundiali. Sicondu i tistimoni, digià in u guvernu di postu unu di i cantori hà indirizzatu cù e parolle:

"U mio vulitu! Cumu hè bonu hè oghje - a guerra hè in questu, i campani sordi in tutte l'igiene! "

A questu l'anzianu risponde:

"No, ùn hè micca solu. Ci sarà più teme ch'ellu era. Ai ancora si ncontri ... "

Sicondu l'anzianu, i prublemi deve esse espertu da a Cina, chì, cù u sustegnu di l'Occidenti, ripondenu a Russia.

Schiarchimandrite Christopher

Schiarchimandrite Christopher, l'anzianu Tula, hà cridutu chì a guerra munumentu era terribili è destruzzione, a Russia seranu inturniatu à tuttu, è a Cina seria u principatore:

"Ci hè una Tercera Guerra Munniali per esse stirminiu, ci seranu assai pezzu in a terra. Russa diventerà u centru di a guerra, una guerra assai veloce, una guerra missile, dopu chì tuttu sera poisoned diverse metri in a terra. E quellu chì stà vicinu serà assai difficiu, perchè a terra ùn pò micca di nascita ... Cumu si a China si va, perchè tuttu "

Elena Ayello

Elena Ajello (1895 - 1961) hè una monica italiana, à quale a mamma di Diu hè stata prublema. In i so predichi, Aiello pigghia u rolu di l'invasore mundiali di Russia. Sicondu ella, a Russia cù a so arma secreta battarà in Amèrica è cunquistà l'Europa. In una altra prufezia, a monde hà dettu chì a Russia seria quasi abbruciata.

Veronika Luken

Veronika Luken americana (1923 - 1995) - a più bella bella di u tempu, ma da questu i so prediczione ùn anu diventatu scaticata ... Veronica hà dettu chì durante 25 anni hè stata Ghjesù è a Vèrgine è cuntò di i destinazioni di l'umanità.

"A Virgine hè anderendu à u carte ... Oh, u mo Diu! ... Viju Ghjerusalemme, Egittu, Arabia, Marocco francese, Afrique ... My God! In questi paesi hè assai scuru. The Theotokos dici: "U principiu di a Terza Guerra Munniali, u mo figliolu"
"A guerra divintarà, u massacru sarà forti. L'anziani virimanu l'morti, cusì grande serà u pardonu di l'umanità "
"Siria hà a chjave per a pace, o à a Tercera Guerra Munniali. Quatru quartiere di u mondu serà distruttu ... "

preputenza di u 1981

"Viu l'Eggittu, vecu Asia. Viu parechje persone, tutti marchanu. Sò cum'è u Cinese. Ah, sò preparati per a guerra. Sò pusendu nantu à i catene ... Tutti quelli cunduti sò cavallieri, un esercitu di pirsuni, ci sò assai. Moltu! Parechji sò sò cum'è i zitelli ... "
"Viu Russia. Sò (i russi) sò sughjetti in una tavula grandi ... Pensu chì si tratanu di fà ... Pensu chì anu da andà in guerra à Egittu è Àfrica. Allora a mamma di Diu hà dettu: "Cumu in Palestina. Culleure in Palestine »

Joanna Southcott

Lu misteriosu viduttu di l'Inghilterra, chì preminitei a rivoluzione francese, profetizò in u 1815:
"Quandu a guerra prumetti in l'est, sapemu chì a fini hè vicinu!"

Juna

Finalean un pocu ottimisimu da Juna. Quandu si dumandò nantu à a Tercera Guerra Munniali, u sanatoriu rinviatu hà dettu:

"A mo intuizioni ùn manca mai ... Ùn ci hè micca una terza guerra mundiale. Categurichi "