20 brillanti Lifaks, di 100 anni di età, cusì cusì cusì

Ùn dì micca chì i nostri aviani ùn sanu micca cumu gestionà un manicu di mantenimentu è mantene a purezza perfetta, o pensate chì ùn deve micca esse cunsiglii d'avè à u sonnu?

Ùn dì micca chì pensate chì i detergenti muderni pudarà lavare più spots than mustard, ma solu i bloggers ti dicenu cumu viaghjà una vita longa è bella? Bonu, beni, pudete ancu argumentà.

1. Limpareghja a superficia è micca solu cù l'aiutu di soda di furmazione.

A Soda hè un abrasivu rotulu, chì pò esse facilmente utilitate per purtà a vittura, cups, platti. Ai dettu grazia à questu vi pudete disattivà l'odore desagroso in a fria: pigliò una fascia di limonu è sprinkle un pocu di soda nantu à questu. Trascendisce tuttu questu in a porta di a refrigera, è u ghjornu dopu l'oliu ùn lasciarà micca un traccia.

2. Mobili Ideal è nutlets.

À a mobili di legno ùn ci era micca difetti? U vostru carlu decideru per fraccià urpelli nantu à a perna di a tavola? Ùn sì debbuli. Pigliate una castagna sbuchja è di asciugare cun un sbagliatu mobili. Ùn avete micca cridutu i vostri ochji chì vede chì avete rilatu d'amparà ogni imperfezzione.

3. Mane crema è riparazione in tutti l'appartamentu.

Chì l'articulu ùn hà micca spulatu a bellezza di e vostre mani gentile, prima di riparà, lubricate cù crema. Cusì, à a fine di u pittura, pudete francà lavurate e mani.

4 Lavemu i nostri pisci oleoli vegetali.

Sì i vostri scarpi acquistà un oliu di carburante, di furmagliu, facilite micca ridere di a contaminazione cun un pappagallou cunsulatu in una petra cantata di l'oliu di girasole.

5. Soap in a lotta cù un alimentu brusgiatu.

Ùn hè ghjallacciatu per tirà fora a padedda cù u fondu negru di u cibo. Simply pour un pocu acqua calenta in quì, aghjunghje un qualchì gocce di sapone di lìquidu (o un pezzu di solidu) è mette i piatti nantu à u focu. Fate ferite, è da, cù una spatula di lignu, limpia limpiuli i pezzi ardenti.

6. Sona à a spalle.

Hè sta pusizione di u corpu chì cuntribuisce à a rinfrescenza cumpletta di tutti l'organi internu. Infatti, com'è u risultatu di parechje ghjorni di torna spinal, pò avvicinà i fiorite, a ferita curretta, u collu, è una postura frustrata pudè sprimà l'organi internu. Se dorme nantu à a spalle, allura a cintura è u collu ùn strughjanu. Mani e pezzi rilassati. Inoltre, a pelle face hè allusingata, è quella impedisce l'apparizione di e ricerche.

7. Derive di e biscotti cun acqua fogera.

Si a spiaggia vicinu à a casa attaccò e chjucchi, a lotta vene pate l'acqua furiosa cù u dissolu in una cullizzioni di salitu.

8 Lavoru i mura di cima à fondu.

Cusì, à a fine di a pulitica, i manchi manichi o manichi ùn anu micca appare nantu à u muru.

9. Piglianu rapidamenti i ova.

Pigliate una vittura d'acqua di mitallu litru. Pudemu in un oghjettu pienu. Limamu è scuzzulate per menu di un minutu. Eliminate u tenevule è fate u cuntenutu in un tavulinu. In u risultatu, a cunchiglia sparghjerà cun l'acqua, è avete ricevutu un ovu limate.

10. Neteja l'argentu cù pasta bianca.

In u pruduttu, appricà una piccula quantitatu di pasta di zucca è l'asciene cun un pappallu. Rinse cù l'acqua è, voilà, tuttu spargiu comu novu.

11. Elimine manche di limone.

Senzunu cunglite un zitellu di limonu (micca più di 1 spoon) è salate (pinch). Appliiarii à a tacca e fintendu a cosa da una meza ora. À a fine, rinite a ropa in acqua calda, cù vinulu dissolt in questu (1 culletta per 1 litru di acqua). Per via, l'acitu in questu casu ghjucà u rolu di emulazioni naturali.

12. Pratate sempre i vostri pranzi.

Allora, l'organizzatore di l'alimentariu aiuta à urganizà u vostru tempu in modu corregiu, mantene a figura, arraggiola a rutina di u ghjornu, discipline chì vi enseò risorse razonei, cura di a vostra billetula (fà una lista di i produtori necessarii, ùn cumprate micca bè dispunirevuli innecessariu in u supermarchariu).

13 Garbemu a zucca cun l'aiutu di l'acqua minerale.

Avete bisognu à bundanza d'oru? Per fà questu, durante cinque minuti, trascurgate in un vetru cù l'acqua minerale è quarchi paglia di sapunite.

14. Li libri di i ciciri in i vostri capelli.

Per questu avemu bisognu di un mantellu di cachée. Fingers o usando un raspberry, adupratevanu a cudi chì adatta à i capelli. Quellu chì hà da assicurà l'oliu cuntenutu in u paste, diventanu elasticu è micca peghjulini - pò esse faciuli fà sbagliati da u piuvaru. L'eccessive pezzu deve esse pulita cun una pannu e lavare a testa cun un shampoo ordinariu.

15 Cut in half sponge per lavà i piatti.

Stu lifhak aiutà à duppià a vita di una spugna per lavà i piatti. In più, in questu forma sarà siccà più veloce. Inoltre, questu ùn permettenu micca chì e battì per multiplicà in un ambiente umidu.

16. L'esfoliazione è a purificazione profonda di a pelle hè tutta nostra.

Ùn ùn gastate micca soldi nantu à prudutti caru per tacchizzà. A vostra pelle pò vede sanu è ben-groomed even thanks to oil vegetale (preferibile coconut) è u zuccaru regulare. Cuntistà queste dui cumpunenti è a massassetta in u pelle.

17. Pigliemu prudutti limpi da u cobre ... ketchup.

Scuprite u monte di ketchup in una tina prufonda è abbia i pruduttu di u cobre in questu. Senza da circa deci minuti, sguassate è rinsegna à l'acqua calda. L'ogghjettu di u latru prisirarà novu.

18. U hidratanti rapidu di a pelle.

Ùn ùn passate in modu caru di cura di a pelle seca. Acquinu un cane di coconut oil è appliice una piccula quantità à a prublema di u pelle, prima di mouleta cù l'acqua.

19. Elimina i circles bè sottu à l'ochji.

Per questu, avemu bisognu di u liparzu rossu rossu. Allora, appricàtu appiccicà à l'area dumandata. A ligere ombrezza. E in cima di questu produttu di bellezza, mette un corpu spicchiu di cunghjunadoru in un tonu più livellu di l'ombra di i vostri fundazioni. Ùn esse u megliu cù a quantità di lipstizzioni appiicata.

20 Limite a casa solu in tempore chjucu.

Avanu d'accordu, soe stranicu, ma ci hè una certa verità in questu. Invece di impannillate in una manta è abbrazzate u to frate cat, puliti. Believe à mè, in tempu assolatu ùn voi micca vulete mette in casa è ancu più cusì fragole u polu.