Moda Donna - Spring-Summer 2014

Trà i novità di a moda di u 2014, pudete nutà u tema di l'esse attività, assai cullizzioni sò saturati cù u spiritu di u sole è u calore. Questu hè spressu in stampi cù fiori, è dinò di l'animali, l'originalità di i taglioli è i solu di culori.

Principi tendini

In a moda di e donne di primavera-estiu 2014, ci hè una varietà ghjunghjenu i siluette è culori, è parechji stampaghjani stampati in particulari. A moda, simplicità, silunette lacunena, cù spalle di culonni, un pocu cum'è a moda di l'anni 80. Da a stessa èra, i stili di pantaloni "bananas" è "trousers" anu pigliatu in prestu.

In a moda di u 2014 in vestiti di e donne ùn ci hè micca una lonxitude di mini o maxi. In ritornu, a moda dita l'urgenza di fasgi uggetti è faldebuli s'assemiglia à un kilt escocés. In a moda di a donna, a primavera-estiu 2014 ùn hè più d'asimetrizione pertinenti è variate rivets è spicci.

Classici sò sempre in moda. Per quessa, una scelta win-win seria una skirt classica di pencile cù un bascu. In questu fala serebbe vede assai stylishu è eleganti, appena cuntenenu a vostra figura.

Per l'amatori di l'innovazioni tiatti, pudemu avè cunsigliatu tunicini decorati cù scuri di forma di decoru, è di calone in metudi.

Colori attuale

In a moda di e donne di u 2014 anu varietà impressjonanti di solu solu in colore, induve ogni fashionista trova una cosa per ella. Questa è di culori brillanti (orange, red, yellow) è una paleta di pastelli (crema, sabbia, blu). Ma ùn cunnuccerà chì, per una combinazione harmoniosa, si meriteghja cumminà i culori richiati cù più neutri.

Di sicuru, biancu è biancu mai surtanu fora di a moda, perchè pò pudendu utilizà à questi i culori classici, cumminienti cù brillanti è più satuati. Inoltre, stampati animalii assai populari, per esempiu, u vestitu di leopard livi di sta stagione hè assai impurtante.