Cumu fà un panne cù e vostre propriu mani?

Ancu la persona più pragmaticu hè pocu, ma superstizione. Da tempu immemorial, vulete crede chì i nostri azzioni è ezioni guarantiscenu da u male è u malu. Assai acquistate un talismanu o amuletu , chì, pare ch'elli anu da elli, hè capaci di prutezzione di tutte e cose dolce è portanu bona furtuna. Una donna, com'è u guardiastru di a casa, in generale, hè carattarizata da u desideriu di prutezzione di i so amori. Eppo, postu chì ogni rappresentante di a bella meza di l'umanità in a ruchju probabilmente un fortune teller, avemu propositu per crià un amuletru persunale per a vostra propia persona.

Dapoi u tempu anticu, i slaves anu stà facenu i dolls di motanka, chì sò issa ricunnisciuti com'è u sìmbulu più anticu di a so cultura unica. I nostri babbi, crèdenu chì i dolli senzeli, fatti da elli, si pruteggiunu a casa da u spiritu malignu, è a persona à quale sti cosa hè stata fatta - da e persone pervente è i so pinsamenti.

Oghje, i dolls di a muturi sò venduti in i lochi com'è un souvenir. Ma sìammu sicuru chì se decide di fà un panne cù e vostre propriu manu, u vostru articulu sarà un talismanu per a to figliola, mamma o novu. Dunque, avemu suggerimentu per amparà cumu fà una panca-motanku cù i so propria manu.

Cumu fà una manu di schernu dilettante?

Per creà cusì un amulet luminoso, hà bisognu:

Allura, avà avemu da amparà cumu fà una muverta-motanka cù i nostri mani:

  1. Cuminciamu cu la testa. Una stonda longa di tela hè stata in un canna.
  2. Allora accumpèvule cù un mantellu biancu di forma di quadru è fiscale in u fondu di u keg, rintramente u capu è u collu di a panchina.
  3. Allora, cù filamenti brillanti di 2-3 culori, decoru a testa cun una croce. Hè una crosta cume sacra chì dà a carattere hè una casa di un amuleto. U numaru di stracculi averebbe imparuzza.
  4. Avemu pruvatu a fabbricari u troncu è e mani. Da e rùbbriche rettangulari di u tela bianca, duie tubi sò devagliati.
  5. A longa diventerà u torsu di a futura fuglietta, è a curta seranu i so mani. Un tubu cortu, chì i chjubbi deve esse tatuati da un filu, hè attaccatu à a parti suprema di u "troncu" in u modu di a croce. A parte hè stata cun filu. U filamentu hè falatu in tutta a longu di u troncu in a seccu trasversale.
  6. Allora a testa hè attaccata à u troncu. Per affirmà e rinfurzà e prutezzione di e prutezzione, u filu hè stata ferita.
  7. Avemu bisognu à "dress" a panchina. Se tenete una canna bordata da a vostra mamma o avana, fà una bella cammisa da ella. Scrivia u rectangulu aduprendu l'apertura di u collu è u cutdu à u borde.
  8. Pudava a cammisa nantu à a panca cù u cuteddu è riparisce a fila in u locu induve a cuda hè una presunta. Arraste i manghji cù una cinta brillanti.
  9. A parti più nanzu di u vestitu di u nostru panò di Motanka consiste di dui faldes di diversi longhi è un mandibolu. A fugliine minùcula, longu à pettu, hè struta di u listessu pienu di a cammisa. Rectangulu cullucatu in un cilindru, a parte suprana di ellu hè tratatu cù una costura "avanti di l'aghjurnata".
  10. Ci putemu nantu à a fuglietta nantu à a panchina, oculta i spiculi di a cammisa in questu. Allora in a cintura tira a l'estremità di u filu è allughjate in un corpu. Avà u nostru pupu-amuleto in a faldella minima.
  11. A siconda falda, a cima, hè fatta da altru pappagallo, chì deve esse cumminati cù u restu di a robba di a panchina. Cumpigliemu è fiscale in a stessa manera chì a prima prima, ma solu sia d'esse un pocu più corta. Per fà u panchju più simili à u traveste slavico tradiziunale, ci decora cù un mandibolu in fronte, chì deve esse aghjuntu à a cintura cù un filu.
  12. A fine di u travagliu, a materia reste per i decorazioni. Cubra a testa di a panca cun un pannu (pudete aduprà un pienu). In u collu pusau nantu à un coltello di perdi, è nantu à u cintura hà una cinzana.

Comu pudete vede, a classa maestra nantu à a creazione di dolls-amulets ùn hè micca cusì complicata. Ma chì un bon souvenir hè stata in fini!