Juventude Slang

Parlendu di cumu ùn capiscenu micca a lingua di i moverni mudernità, vi vò a ricurdà a riggidali film soviètica "Kin-Dza-Dza". Dopu avè guardatu, à quandu avete cumincià à a cuncetta megliu à un ghjurabulu mudernu mudernu. E avà stà à sente da u partitu! Quellu di noi ùn hà micca utilizatu l'espressione "nimu à ellu stessu"? Ma questu hè ancu slang. Intendemu di capiscenu, induve l'urighjini di questi motivi interessanti venenu da?

Funzioni di u ghjungetaghju

Ogni persona, ùn importa ciò chì età, hà u so circulu suciale. Basatu nantu à l'interessi di questu o questu gruppu, a cultura di u ghjovanu unicu chì si pò esse di cultura di parlà, slang o jargon. Un aiato: l'argullione (da a parola francese) hè una cumminazzioni di tutti i funziunamentu di un discorsu colloquial chì appare in diverse circondi, unificati da un tema - vita, travagliu, interessi, zitelli. In modu, e femine chì anu pregnant si avè a so propria ghjergu - "pregnant women", "puzozhitel".

L'argumenti di giovani è l'argullione permette di esse espresu a vostra opinion in una forma assai interessanti, à u tassu abbastanza. I tipi di più di i ghjovani ghjovani à a data sò l'arginità di studienti, suldati, informali è altri gruppi cù interessu cumuni. Chì ghjè u significatu di slang e jargon?

  1. Prudutti . A maiò parte di l'inglesi, perchè hè assai populari è hè cunnisciutu da i ghjovani. Parechje persone chì ùn anu studiatu u studiu di l'inglesi cumpresi tali parolle: Cinquanta cinquanta, respectable, perdice, persone. Tanta slang forasteri s'hè cunfruitu in u discursu mudernu, perchè ùn averemu micca prestu à fighjà.
  2. Compiuteri e tecnulugia . Ùn si trova nantu à u prugressu mudernu Cumu si chjama in praticà u parolle cù e parolle novi. È per capisce u ghjovanu di Internet slang, ancu i dicioni eranu cumposti. Se in a versione cun e parolle presitu, a persone medica persista sempre in u tema di a conversazione, in questu casu, senza sapienti spiciale, ùn solu ùn pudete micca capisce nulla, affinchì a to pulenda.
  3. Musica . Tuttu hè elementu quì. A maiò parte di e parolle in questu casu sò furmatu da u nome di stili musicali (popsyatin, trance, folk), cumpusizioni (novye, svezhak) è altri attributi musicale.
  4. I tendenzi iliani . Parolle riguardanti l'addiction, criminali è cusì. Por desgraciatu, a nostra giovani anu un "habit" di assorveru tuttu dirty and innecessary. Certi pirsuni pensanu chì l'usu di un slang in un discorsu, parevanu più solidu cà u restu.
  5. E passati è travagliu . Comu chjaru esse citatinu, ogni ambiente hà e so espressioni propii, chì apparìanu in u prucessu di travagliu. Ricurdativi di u vostru tempu di travagliu, per sicuru per tuttu u ghjornu, avete qualchì occasione esse intesu parolle chì ùn sia incomprensibile, dicemu i vostri vicini.

Prosperità è cunducini di u slang di ghjuvanottu

Sicondu a generazione maiò, a principal uppusizione di l'argutula di i ghjovani hè chì si trova a lingua russa. Ma pochi pirsuni pensanu chì sta funzione di u discorsu di u giovane mudernu hè una forma interessanti di l'espressioni, chì permette di sviluppà l'imaginazione. Inoltre l'usu di slang reduces some expressions long, senza cambià u so significatu à tuttu.

L'usu di i slang fa parlà più vividi. Forsi hè per noi, a generazioni più vechja hà significatu à penserà? Si avemu principiatu à parlà in a lingua di i nostri ziteddi, ci sarà u cumprendenza mutuale, e e nostre relazioni saranu più amichi è fiduciati?

Ci sò parechje persunale chì anu usatu Matteu in a so parolla. Parechje contru à questu! Ma pensate: unu ghjurà a parolla pò esse affissatu chì avissi da esse chjapputu in dui o trè sentenzi! U culore emutivu di sti penziati culturalmente dicenu esse chjaramente esse persu. Hè cumu quella jovigna di giovani: permette à i nostri zitelli esse espressi più vivamente è emuzioniali, ma à u stessu tempu culturale! Forsi, l'hà inspiratu, è ùn sò micca prublemi cù l'usu di u slang di ghjuvanottu? Allora, parlate micca più prezzi di parlà u grande obscinu russu!