Portafolio per un kindergarten per una zitella

Recenti in parechje istituzione pre-insturazione per un zitellu hai bisognu di fà un cartulare indiviu. Per a maiò parte di e zône ignorante, ancu a parola stessu teme scantu, per ùn sparte micca di u fattu chì ùn anu micca sapè cumu crià. Vi cunsigliaraghju cumu fà una carte per una chica, perchè ùn avete micca ruboru.

Perchè avete bisognu di una cartula per un kindergarten per una zitella?

Portfolio hè un coltu di opere, fotografie, cuncretu, chì furnenu infurmazione nantu à i successi è i rializazioni di una persona. In u cuntestu di una istituzione pre-istruzione, una carte hè una guaranzia indiatura, indiendu chì successu u zitellu hè in una attività particulare, ciò chì pò fà, ciò chì faci, quantu si sviluppeghja. In modu, a carte hè un incitantu per a sviluppà l'interessu in altri attività, aumentendu l'autoestimu di u zitellu, è ancu un modu di autore-scuperta. Inoltre, una carte di u ziteddu per una zitella pò diventà una cullizzioni d'emozioni pusitivi è ricordi ghjovani.

Cumu fà una carte per una chica?

Prima di tuttu, deve esse dichjaratu chì hè necessariu di creà una cartera cù a figliola, perchè ella si senti rispunsevule per u prughjettu è l'intaressu. Ùn simu preoccupari chì a zitella prontarà da perchè u so desideriu. Per fà questu, avete creatu un cartellu per a zitella chì hè culuritu è ​​luminoso, perchè u zitellu interessa, cum'è cù un libru cù l'imagine.

Prima hè bisognu di decisu nantu à l'stile di u portu novu. Hè megliu per fà turnà à i vostri fugliali favuriti o i cicati di caricatura di a to figliola. U tema generale devia esse un fille rosu in tutti i so rùbbriche.

Dopu, avemu recommandé defining the portfolio sections for the girl in the kindergarten. In solitu era:

  1. U disignu di a pagina di titulu deve esse maniatatu currettamente, cum'è questu face di tuttu u travagliu. Hè deve specificà u nome è u nome di u zitellu, data di nascita, nome è numeru di u kindergarten. Ùn serà micca superfluvule è fate una figura di a zitella.
  2. A secunna "Mi Munnu" furnisce assai infurmazioni nantu à u zitellu. Parlate à a to figliola, perch'ella vole esse mostra. U solitu indicanu u valore di u nome di u zitellu, un horoscopiu, una famiglia sia scritta (nomi di parenti, i so professioni sò dati), hè un arbre genicu . Inoltre, u zitellu palesa dinò i so primi amichi, e so passatempi. Ùn hè micca superfluitu per discrive u kindergarten, u gruppu chì a ghjovana vaiu. A fine di a sizzioni, pudete furnisce infurmazioni nantu à a vostra cità nativa, i so turis e simboli. A rùbbrica hè stata accumpagnata da ritratti è descrizzioni.
  3. In a seccion "Cumu mi cresce è sviluppu", pudete mette un graffiu chì mostra a dinamica di u crescita. Hè custruitu da duie scale - "criscenza in cm" è "età per anni". Interessante serà u materiale nantu à i primi passi, parolle, frasi interessanti di u zitellu. Assicuratevi di includà in a sizzioni e ritratti più amuzanti, cumpresu quelli di parechji anniversarii.
  4. A secunna "I travaglii" vi sò publicamente diplomi o certificati chì a zitella riceve per participà in concorsi è cuncorsi in kindergarten, sport school, circle.
  5. A portafolio prezzi per una zitella ùn ponu aiutà à dì di i so prugetti prediletti. A sezzioni "Mi travagliu" vole riflette chì hè cusì vicinu à u core di u zitellu - disignu, modellinu, ballu, appliques, etc. Ideale, avete bisognu à attribuà à l'articuli di a sunturione di l'articuli è di i fotografia di u zitellu in u prucessu di travagliu. Una zitella palesa i so ghjucati preferiti cù i so amichi in u duminiu, in a kindergarten, cù i so fratelli è i sureddi.
  6. A materia di visità altre città, musei, cinti, a participazione cù l'alza, i vacanze estiu pò esse truvatu in a sezzioni "My impressions".
  7. In a rùbrica "Vulnerari è rivisioni" e pagine in biancu sò stati abbandunati per educatori è altre genitori.
  8. U travagliu finiscinu cù a "Senza".

A cartera di ghjuventù pò esse fatti cù a manu, o pudete telecaricà un mudellu preparatu nantu à Internet. A cosa principale hè chì a so criazione riceve piacè à i dui - mamma è zitellu.