Avete bisognu à un novu?

Dapoi u tempu anticu, i zitelli nascuti sò stati svegliati. È à questu ghjornu in alcuni maternità ospitali sò prescienu un bè atturatu è sò assunsenu per vagnari. Ma a volta di casa prima chì a mamma ghjovana ricevi à l'scelta: cuntenenu a patevule à pezzi o in vestiti chì sò abbundanti è di una grande variità pò esse truvati in vendita? Intendemu di scummigghiarisi se esse necessariu di patevule à un novu è chì sò l'argumenti "per" è di "contru" in paese.

Perchè swaddle un zitellu?

Sè dumannà questa pregunta à a to mamma o avana, i probabilmente anu da esse rinviatu davanti à voi in risponde: "Perchè?" Per ùn temerà, è chì i peri eranu ancu ". In generale, sta affirmazioni cuntene dui argumenti principali in favori di swaddling:

  1. Swaddling hè necessariu per limità u caccià i muvimenti di i manichi è i peri di u zitellu, perch'ellu ùn ùn mancunu stessu, postu in vigilia è durmia. A causa di l'altu tonu di i musculi è a tensione di u sistema nervatu di l'evoluzione, i zitelli anu spessu un pocu di armi è di gemme. In u corpu di a mamma, u zitellu hà ancu fattu movimenti faciale, ma sò stati limitati à i muri di l'utru è affucatu da u medio liquid. Avà, senza sensu sustegnu durante u muvimentu, u caprettu pò veramente nervu. In questu sensu, u diaperu, veramente, pò ancu alcune u fogliu di dorme in a cunclusione. In ogni casu, ci sò altre manere: per esempiu, per reducir l'attività di u mutore di u zitellu durmendu dorme aiutà à purtà à l'stomacu. Durmendu nantu à a bocca, u zitellu hà presi l'arme è i pedi sottu à u so, pigliò una pose vicinu à a pusizione di u so corpu in u corpu, è cusì sia sempri u supportu. Inoltre, in a pusizione di l'abdomen, a digestioni di u zitellu a migliurà. A più chjave chì deve esse ricordatu quandu si mette u zitellu in dorme nantu à u stomacu hè di furnisce u zitellu cù respirazione gratuïta: u pilone ùn deve micca braccidu, mantelli vulpirevoli, u colghju deve esse abbituata.
  2. Finu finu à pocu tempu, ci era credenziu chì i culati di a nascita di un "maghju" chiamatu: quandu i griganti è armi di u zitellu s'aritene è frappure u diaper. Hè cume chì l'impediscenu u sviluppu di a curvatura di i peri. Avà sapemu sicuru chì questu hè nunda più chì un mitu. À u cuntrariu, a pusizioni naturali di i patti di u culmu hè aggrancata è pocu sfruttata. È per viulunà cù un prugettu strettu ùn hè micca solu micca necessariu, ma ancu perduble. E a curvatura di i pedi, se questu, di sicuru, ùn hè micca un signu ereditaricu, pò esse sviluppatu salvo à causa di raquis, chì ùn hà nunda di fà cù a manera chì u zitellu hè dressed.

Hè dannuu à patevule à un zitellu?

S'ellu hè una quistione di stretta beddu, allura hè sensu dubbularu:

Cusì chì i beneficii di u prugettu pò dì solu in relazione à l'imbottitura libera o larga, chì conserva a pusizioni naturali di u corpu di u zitellu. Hè bè à l'usu di cuddaru elàsticu fattu, più còmico per a mamma è u zitellu. U prugrammu liberu (cù i manichi senza mancu, quandu ci hè abbastanza spaziu libru in u pappagallo per i movimenti), veramente cuntribuisci à:

Ammaistutu (quandu u fugliale hè imbulighjatu trà i gammi di u zitellu) hè cunsigliatu per utilizà in prevenzione è eliminazione di dislasia congèita di i ghjuvuli.

Quante mesi si faci piglià un pienu?

Comu sapianu ochju micca, ùn ci hè una risposta in unequivocale à a quistione: "quantu longa per penevule à un zitellu?", À a quistione: "Ci hè necessariu patevule à un ziteddu in generale?"

In ogni casu, sè ùn pudete decide di penevule un criaturu, sapete chì ùn avete micca fà questu per più di 3 mesi, per ùn interferiscenu micca cù u sviluppu di l'attività di a mutivazione coordinata. Hè assai prubabilmente, u zitellu stessu vi farà urdinatu cù a so timpesta si prutesta quandu u fughje. Allora vi attente à u zitellu è fate cusì.