A temperatura di i denti in i zitelli

Hè ben cunnisciutu chì aghjustassi in i zitelli pò esse accumpagnatu da una crescita di a temperatura di corpu. Ma quannu i ghjovani parenti facenu cusì cun sintenza cù u so ziteddu, anu sempri avutu parechje dumande. A solu ideale in questa situazione serà da cuntattà u vostru pediatricu. Ma chì si, à a notte o un ghjornu off, quandu u chjamatu di un meditre distrittu hè impussibile, u zitellu anu avutu una forte frebba nantu à u fondu di dentalli? Allora ùn sia micca intimuritu à acquistà cù a basa teorica di a "dentale".

Quandu prublemi in i zitelli, a tampiratura tene u rolu di un mecanismu protettive. A dita creci, taglieghja a catena, chì inghjulia è inflames. L'organu reacdee à sta inflamazioni cù tali reazzione protettiva cum'è a febbra è a salivazione (saliva tocca à u rolu d'antisépticu naturali).

I medichi sò assai divisu nantu à a quistione di sì sì sintomi cum'è a temperatura, a tezza, u nostru ughjugatu è a diarrea pò esse una conseqüència diretta di dentalli. In ogni casu, una cosa hè certu: durante l'emergenza di i denti di u lettu, a immunità locale hè ridduzamente reducida, è u zitellu pò assicurà assai facilmente una infestazione virali. In questu casu, avete da cunsultà un duttore chì hà da esaminà u zitellu è prescrive un trattamentu simpaticu. Prima di l'arrivu di u pediatricu, piglià e medii d'usanza per allistà a cundizione di u zitellu: dà un bè di latte, ùn forza micca u zitellu per manghjà, cù un rinfrescante nasu, rinfrisa u nasu cun solu solu salina, è e fungi sò lubricati cun un gel especial.

A tampiratura di a temperatura à i denti in i zitelli si deve ghjunghje è a temperatura normale, se supera a marca 38-38.5 ° C. Per fà questu, consuma drogu chi possa ibuprofen o paracetamol (jarabe di crippi, candele). Ùn si scurdanu chì assai drogode antipiretichi anu un'altra analgésica.

Un puntu impurtante hè a calmità di i genitori, chì i zitelli sò assai sensittivi à l'emozioni. Chì u zitellu senti a fiducia chì vene da voi: u feremu bè.

Attribuzione di dentali in i zitelli sundati à a temperatura

  1. A maiò spessu, i zitelli di fughju cù l'eruzzioni di molars (primu e segundo molars). Anu, a versione di i incisori, ùn sò dui, ma quattru versioni, i.e. l'area di a dentazioni hè più grande. Per quessa, a punta di a dita hè cutatu più penosa per u zitellu.
  2. I coli di u sopra, i denti di l'"ochju" di l'ochju, hè ancu ghjustu. Hè ricivutu un tali nome per u nervu facial chì passa per elli. Quandu i so denti eranu chjappi, i zitelli ùn sò micca solu a frebba, ma ùn anu preoccupatu di u dulore, in certi casi i simuli simuli à quelli di a conjuntivitis pò esse.
  3. A temperatura nantu à i denti in i zitelli, cumpresu per attache una infestazione virali, pudendu durà 7 ghjorni. Se u mutivu di questu hè precisamente l'inflamazioni di l'encenura, in quantu chì a malatia respiratorja aguda, aduperà a tampiratura chjappà sùbitu dopu chì a dente sparghje sopra superficie di a gomma.
  4. Quandu un zitellu hà denti permanenti, un augmentu di a temperatura di u corpu pò ancu esse occitanu. Questu hè menu menofonu chì cù l'apparizione di denti di latte, ma hè ancu una variante di a norma. Questu hè sopratuttu spessu osservatu in l'eruzione di masticari.
  5. In tempu cù a frebba di u zitellu, a diarrea spessu disturbighja. Ci hè parechje cum'è un fugliale rapidu di una cunsistenza più brutta di l'usu. Tuttavia, u duttore deve stabilisce a causa di a so prisenza, postu chì a temperatura è a diarrea in un zitellu pò esse un signu di una dentru è una infestazione intestinali purgulosa. Per quessa, l'apparizione di sti sintomi, cum'è vomiting o rash hè a raghjoni di l'invià immediatamente da u duttore.