Manicure 2014

I preziosi i bè prudutti sò a carta di visita di ogni donna. Manicura di successu ùn solu permette a donna per sente più cunfidendu, ma ancu pò esse diventata da a stampa creada, a punta di punta. Per quessa, per quelli chì seguianu i tendenzi principali di a moda in vestiti, calzature, accesorii, offre un vede di i tendenzi principali in maniculi in u 2014.

Forma di unghji

U prublema di scegliendu a forma di e unghie chjode, in modu di regula, dicisa nantu à a basa di u so uriginale generale, ma piglià l'altitudine è i tendenzi di a moda. Per manicure 2014, a moda si cunsigliemu di sceglie una forma ronda o ovalata di i ungi. A forma quadrata rinviuta lentamente a so pusizioni, ma hè sempre populari, in particularei di e femine attivi, l'auturezza, ancu in 2014 ùn hè micca cusì pertinente. Ma l'accumudamentu di unghji annu hè micca in favore. In moda, naturalità è naturalità. A manicura di u 2014 scelta un praticu pruduce currettu è mediu di ungi.

Color è decorazione

U palme di u campionu sta annu hè cunsigliatu da a manicura in pastel colors: cafe biancu, luminoso, pearlescente, trasparente. A popularità di sta tipu di manicuranza hè spiegata solu: questu naturali, perfettu per ogni ghjornu, enfatizeghja a bellezza di e mani senza "pulling" alla attenzioni à sè stessu.

Se, in contru, avete preferitu enfasi di i unghji, a manicura di più di moda in 2014, fatta cù i culori di a serie "metalliche", hè ideali per voi. Parechji anni fa sti manicure di sicuru avianu visitatu l'altitudine di u Olimpu di moda, ma si ritirau rapidamenti. Questa stagione, hà ancu avè guadagnatu imprezzu, ma hà digià cambiatu di sicuru. A classic di argentu è oru, ci sò agghiunciuti cume di colori di sta stagione - bronze, borondane, biancu è latti. Ma, scegliendu qualcosa di manicuranza, ci vole à piglià qualcuni cunghje. A luci metteurate hè megliu nantu à i ungii di una forma di quadrato è ùn pò micca tollerà a vicinazione cù l'ornamenti - hè stessa un accentu abbastanti abbastanza.

A manicura di moda di u 2014 pò esse marcatu com manicure di tendini cuntrastanti. Un tipu di u cuntrariu di u metale hà diventatu menu modesta in sta stagione di matte manicure. Paneta Mattei di culori scuri (bard, blu è nìvuru) - pè e donne chì volenu vivenu unison cù a moda muderna.

U doru mediu di i dui tendenzi previ pò esse chjamatu manicura satin. Stu tipu di laca hè un mumentu vicinu à matte, ma à u stessu tempu hà un apparenza simplici, chì pareva quandu l'argumintazione cambieghja lustru. È se pensate chì una basa cumplicata permette u culore brillarà (grisa - in morale o verduzenta, lilliè - in u celu o rosatu), diventemu u sicretu di a pupulazione straordinaria di questu vernice.

Unu di i più difficiuli di realizà, ma a stampa grandi impressesiva di u 2014 hè u gradiente - un tipu di manicuranza in quale si produverà un "flussu" sequenziale di parechji culori. L'opzioni pussibuli di transizione: da u fasgianu à u lume, o viceversa. Ùn hè menu impurtante nant'à l'annu hè a manicuristica animaliistica (i culori "leopardo", "turtle", "zebra"). Per u stilu di l'ufficiu, un appoggiu cù l'elementi geometri sò adattati.

Passendu, sempre un classicu populari in u 2014, resta a manicura francesa. In questu annu aghjunghjenu culori "manifesti" in a palette di pittura pastella. Fate i cali di 2014 ci sò a manicura di luna . A figura cù una mezzaluna piquanti à a basa di u unghje apparente assai in ungles longi.

Eppuru, se vulete diversificà i vostri manicures cun un decoru supplementu, i maestri vi prupone in u 2014 una manicura cun linu, sequins, perli è ancu l'ardhe. Ùn àbbia paura di spirimentazioni, à sente i vostri animi è i nostri cunsiglii è sia bella è cunfidenza!