Carattate per u kefiru

Carattate - lush nodule da a pasta, frittu in l'oliu vegetale. Questu primitivimu u pianu simplice hè preparatu in una materia di minuti, è dunque assai populari è amatu di parechji. In i ricetti, avemu averemu cunsiderà i variazioni di i funghi cù l'aghjunzione di kefir in a pasta per fà u platu finitu ancu più magnificu, ruddy è più appetizing.

A ricetta per mushrooms nantu à kefir

Ingredients:

Preparazione

Per piglià a Caracciale veramente magnificu, a farina per elle ci vole saturatu da l'ossigenu. Per fà questu, hè sciuata per un pezzu è mischju cù sosa. Per a basa di u liquidu di l'ovu, a piglia cù u zuccheru è aghjunghje ghee. Oghje per u kefiru à i ova, mischjà bien è aghjunghjenu tutta u liquidu à a farina. In u risultatu, una paglietta risata è liggerosa esse risparmiata, chì deve esse messi in una tina crudu à l'oliu è cuparta cun un film. A meza ora dopu, a pasta hè dilata nantu à un tavulu pappaggiu e trasfurmata à un spessu di un centimetru. A pasta hè tagliata in tacchi catturiti, in u centru di ognuna avemu chjude un bracciale verticale è sia passendu unu di i chjavi. Fate cusì micca necessariu, sicuru, u gustu di sta prucessione ùn anu micca influenza. Doppu chì i tarati sò furmatu, resta quì à fritilu in a fritta fugliale o simpricamente foglie in un pani in una gran quantitata d'oli vegetale.

Chocolate Tarakushki - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Per ciò chì i pezzi chì sianu chjudi, omoogeni è senza lumbe, cernigliavvi a farina, aghjunghje dinò ancu u cacao di potavirtu, è cun elli a soda è u sali. Oghji vendu cun zucchericu è aghjunghjenu iogurt. Utilizendu una lic ugluiu, fricà u iogurtu, sferente à pocu à una misura farina. A pasta priparata hè cupidata da una film è partite una mezza ora in u frescu, perchè u glutena di a farina si debilita, è a pasta dopu à a frebba hè diventita aria è lumera, è durante u rotulu ùn hè micca peggy à e mani.

Quandu a pasta di chocolate hè adattata, spacciate a rosula nantu à a tavula è patevule à a farina, si sparghje a pasta è rintra à un grossu di un centimetru. Staggerate u stratum in i rectanguli, in u centru di ogni chè elli facemu un pirtusone è passene unu di i canteri in questu. Fritto fritto in oliu caliu, seccu in tavole di carta, è dopu servitori, sprinkled cun zucchero pulverizare, ripercendu cù sciroppu, melatu o marmellata. Ùn bisogna micca una tazza di tè, cafè o latte cold.

Comu si prisenta con funghi in u kefiru in u fornu?

Comu a maiò parte di e ricette per documenti chì sapemu da a zitiddina, hè difficiule di chjamà a ricetta per un'altra utili in qualchi sensu, ma qualchì di u pezzu di carbuidrati di u gustu pò esse riddu per pane pastelli, invece di torna, ùn hè micca difficiule.

Ingredients:

Preparazione

Emprastate cù a preparazione di a parti di u liquidu di a nostra prova. Per fà questu, fate l'ovu cù u zuccherinu, biancu, aghjustate un pocu vaniglia è fate kefir.

A farina fate nantu à un tavulu separat, aghjunghjendu a ssoia, mettite è pour kefir. Ammaimu a pasta urientale, cumminendu tutti e massi, cogliu è lasciate durante 15 minuti. Dopu un pocu tempu, fate a pasta à un spazzitatu di un centimetru, l'hà cutatu in qualchì modu cunzientu è si sparghjianu nantu à un pergamì in oliu. Cù l'aiutu di un pezzo culinariu, coperte cù l'oliu vegetale è u taratki stessu. Pudemu a delicatessita in u fornu cù una temperatura di 180 ° C è eseguisce per a risinga di u tarate è acquistà una tintura tannera chareca.