Muffin Chocolate - ricetta

Quandu vulete manghjà qualcosa assai gustosa. Pudete, per esempiu, foglie un tappe di cioccolato magra (o pocu magu), a ricetta per questa puditura hè simplice. Tali baking, definitamente, cum'è a vostra casa è i clientni.

Cumu fà un tappe chocolate?

Ingredients:

Preparazione

U pastraghju sarani speduti in un tavulinu è chinu d'acqua furiu. Agghera 10-20 minuti, finu à l'oleghjule e panece, aghjustemu l'acqua, postu chì riclammu a rinfreschi è fate l'arbe nantu à u pezzu. Allora putissiru subitu u pani passate nantu à un pappu di carta, per rinforà e remanu di l'acqua cusì possible. Scambià i frutti in un tastu è fate in 1 cuppa di farina.

Nuts crush, ma micca troppu, cun un puderiu o qualsiasi altru viaghju.

In un pezzu separatu, mischjà u coccu in u pienu cù una cullizzioni di zuccheru, aghjunghjendu a soda, vaniglia è u licore extinuti cù l'acitu. Puderete aghjunghje un vetru di acqua, u zucchinu restu, l'oliu vegetale (o untuvatu cremosi). Stabbilitamu un tavulinu nantu à u bagnu di acqua è avemu interferiscenu cun un battiu à a dissoluzzione sola di u zuccheru. Ora lasciate e nuzzelli è i panii. Agghiuncinu gradualmente a farina tamanta, mentre u misgià a pasta. Scatcherà a pasta cun prugettu, pudete messerà in a bassa valezza cù spirituanti affettu. A pasta ùn deve esse micca troppu grossa.

Avemu bisognu di un moltu refrattuttu, in quale pudemu spremu a massa (in particulari cunfortu sò silicone). Forma da l'internu, pre-lubricate with oil.

Pone a forma in un forru preinfirmatu, aghjunghjite à una temperatura di circa 180 ° C à circa 35-40 minuti. Sò pronto per piacè chinu corsi di chocolatine cù u cicculata rillatu è casanu averebbi. Quandu u carpete ligeramente chjucu, pò esse tagliatu in pezzi cù un cuteddu è sirvutu cù tè, caffè, cioccolatu , matte, rooibchi è altri prudutti di stu tipu. Pudete sirvià cù dumplings è i prudutti di latti: latte, yogurt unsweetened, kefir, yogurt è questi. Semu devi esse nutatu chì i dolci dolci (è, in principiu, pasticcini) sò megliu di manghjà in a mattina.