Baklava da pasticcerie

U pasticceria di Baklava hè un pruduttu popularmente confeztariu distribuitu largamente trà i populi orientali, per esempiu, in Turchia, Azerbaidjan, Turkmenistan, Uzbekistan, in paesi arabi, trà tattane di Crimeanus, è in Bulgaria, Macedonia è Grècia. Baklava hè priparata da pasta di pezu cun un pezzu di zuccheri è zucchero o di meli. Tradizionalmente, stu pezzu hè cumpratu in a menu di u vacanze di primavera Novruz.

Pudete cibu baklava da a pasta preparata, hè normale, ma hè megliu di cuglià a pasta nantu à u vostru, dunque sapete da sicuru chì ci hè micca, per esempiu, una margarina malsana.

Ricetta per Mel Baklava from pastry

Ingredients:

Per u riposu:

Per decorazione:

Per cumpagnia:

Preparazione

Prima, preparanu un pasticceria senza mancu. Una ricetta classica precisa assistenza, pacienza è qualchì cumpetenza. In ogni modu, un metu simplificatu per preparà un pasteuricu hè cunnisciutu. Oliu, ova è acqua per 2 ori faremu in a refrigeratura. In un tastu agghiuncemu a farina. Fremenu l'oliu nantu à un grossneru grande o tagliate assai finamente cun un cuteddu. Disolvi in ​​sal d'acqua fria è di zuccaru, aghjunghje l'ovu è stirate senza messe. Pour this mixture in un tastu è amassi a pasta. Amegghianu cura, finu à elasticu, cù mani oiled. A pani pò esse almenu durante 40 minuti. Pudete copre cù una napulita o, impannillata in un film alimentariu, mette in a fria.

Scopre da 4 capiglii idèntiri di massa. Cumu ognituni cun l'oliu è i mette nantu à l'altri. Dumbemu in u mezzu è rende. U culleghju riaghjuste hè divisu in 4 parte, traspuneosimu, imponemi è rumpule. I più ripitizioni, u megliu.

Ritettu: intrecciate è intruduce cù zucchero in pezzi, vaniglia è canna.

Pouring: in un cuntainariu separatu, cunglite u melatu cù acqua calenta (micca acqua fogera).

Lubricate a panza cun oliu. Spruciate a pezzu rotanti cù una farina, è cun ellu poverò a pezza di a pasta finamente ghiaclata per quandu coppola i bordi di a panetta. Derimà a mantega è ghjunghje à a grippa di a pasta, distribuzendu u rinchju di zucchero-zucchero. Amparemu a seconda lattice di pasta di l'anzianu, anche lubricate cù a mantra è anch'outda cù a purcina. Ripetizione i strati. Pruteggiamu i vilhe è partenu per a temperatura di l'ambienti per 20 minuti. Lubricate a capa di baklava cù l'sguardi d'ova, cut in diamanti è decorate cù frutti nesti.

Agria in u fornu à 200 gradi per mezu di una ora. À quartu d'una ora finu à prestu, avemu u melu nantu à a melata baklava . Guarete cù tè, cafe, karkade o compota.

Baklava da a pasta di levitu

U Baklava da a pasta di levitu, hè preparatu da circa appressu à a stessa manera, solu a pasta hè preparata d'una manera diversa.

Ingredients:

Preparazione

Cunnisciamu u zuccaru è u levitu in u latti quandu. Aggiuncia 100 grammi di farina tamanta. A cullette resultante per 2 ore hè cola in un locu caldu. Dopu à u tempu specificatu, aghjunghje a mantega fridda è a farina restante. Amassi a massa è poveru novu in un locu caldu per 1 ora. Scopre, scacciate uni pochi capi, faciramentu cù l'oliu è stazzule nantu à l'altri. Intuccarà è scuraghjate. Repetite parechji volte. Parmettemu a prova da 20 minuti.