Articuli di calabresi per a scola

Autunno hè u tempu più interessante è creattivu per quelli chì piace di fà qualcosa cù e so mani. Hè in questa stagione vi pudete creà sorprendentemente bella ikebana da foglie e fiori, maestri maestri di frutti è ligumi è, sicuru, boni artigliati di calabacina. Tali lezioni sò un piacè per l'adulti è i zitelli per dedicate u so tempu. A propositu artighjanali fatti da pumpkins pè a scola in a forma di travagliu hè a megli manera di passà u tempu cù i zitelli è i genitori.

Cumu preparat una zucca per l'articuli?

Per fà una pumpkin per a creatività, hè necessariu, prima di tuttu, per nevarà da l'internu. Questu hè difficiuli di fà, perchè avete bisognu à a polpa, minimamente perduce l'intarsa. Allora, bisognu di cumincià à cutturà u cima di u fruttu - a parte di u quistu u prugnu hè agituta. Doppu, sta parte pò esse inseriti in u locu uriginale. L'attrachju avendu attravirsatu u punta hè stata larga per piglià a carne da u cattinu à l'internu.

Allora andavanu bisognu di processà i muri di a zucca, facènduli cum'è prima. A carne pò esse usata in l'avvene per fà uni plati diliziosi. Per rinforà a pulpa, pudete aduprà una cullette, è per fà cunceta di e pareti à u spèttu desitxutu, a carta di carta serata. Avete chì avete da travaglià in guanti per evità micca dannighjate e mani.

Dopu à u prucessu a parti interna di u fruttu deve esse secaria, ma questu es necessariu solu per qualche articuli.

Cumu fà un articulu di una zucca: una classa maestra

In a presenza di l'imaginazione è u tempu libre, ognunu ponu creà artiglierie originale fatta di zucca. Se vulete fà l'articuli da una zucca, a classa maestru per a fabricazione di Jack-lantern, quandu hè impussibile di a strada, in u tempu di vaghjimu. Cum'è sapete, una carbina lucali hè preparatu per a Halloween - una festa celebrava u 31 ottobre.

Per questu attribuurariu favuritu da parechji vacanze hè necessariu:

Cusì, u prucessu di fabricazione hè stata manera:

  1. Scurderemu u fruttu da a pulp, chjappà di a corte "a tene" cù u troncu. Trimate "cap" si deve esse à un angulu, perchè più tardi ùn puderebbenu assicurà un postu ind'u locu anticu. Mi piace assai uriginale "preso" sculpurutu cù steddi triangulani punichi, è ancu per qualsiasi forma inusual. Allora, in u scuru, a lumera di vela fiazzà à i vigneti, creendu un dibujante interessante.
  2. A carne hè pulita cun una cullette, u diluiu di i muri ùn hè micca necessariu.
  3. À una carta di carta, pudete sculacciate un "musculu" di una zucca, da quale ci vole à tagliassi. Questu serà un stencilu per a faccia, a quale avemu da esse traduce per mezu di un marcatu.
  4. Tagliate a faccia per a linterna cun un cutiddanti sharp. In questu, avete devi observà a máxima cura. Se qualchi ligna sò visibili à u cuteddu, ponu esse eliminati da l'alcohol è u linu di cotto.
  5. À questu stage, u lampu hè prestu prontu, ma hè bisognu di chjudarà per vede in tutta a so gloria. Per fà questu, avemu interferiscenu cù una candela chjamata in u lampu, a luci, dopu chì pudete copre a lanterna cun una tapa. Ricurdativi chì u focu pudete alcuni u tinte, è a candela - cascata. Dunque, ùn abbanduneghjanu micca u lume illuminatu.

Articuli di calabresi à l'esposizione

Ci hè parechji centesimi di scelta per ciò chì pò esse fattu cù questa vendezza maravigliosa. Ora sò populari sò caravane, vasu, bufuni divertenti, opere sculptural connected with carving about the pulp. Per capisce ciò chì pò esse fattu cun un certu fruttu, un puderebbenu micca quì. Attach a little imagination, è puderete vede chì una copia hè una minion, u sicondu hè una cestera di frutti, è a terza hè una casa di spider or hedgehog.