I sportivi ghjucadore per i zitelli sul via in l'estiu

À l'estiu, i zitelli passanu assai tempu nantu à a strada, perchè u prublema di l'urganizazione organizzata di i zitelli hè particularmente aguda. Per i zitelli per ùn perdisce i so travagliu, attivement movendu è sviluppatu, vi rigalate una scelta di divertimenti sportivi per i zitelli, chì pudete ghjucà fora all'estiru in l'estiu.

I ghjocelli di sport per i preestrieri in a strada in l'estiu

Hè difficiuta d'urganizà carichi in priulorpi, perchè assai di elli sò micca stranguli à cuncetti tali cum'è e reguli di u ghjocu è u travagliu in squadra. Per quessa, hè megliu per i zitelli più ghjusti chì ponu esse esse divertimenti, induve ogni attore hè attivu indipindente. Cusì, i fogghi facenu:

  1. "In cerca di tesoru". Preparate un "tesoro di criu reale" per apprezzà, dopu vi mostra à un squadra di giuvintelli, dumandate à chjude l'occhi e occupa u tesoru. Qual'hè truvà u primu - questu è guadagnau.
  2. "Truvate un paru". Preparate oggetti culurati (assicuratevi chì tutti avianu un paru), dà à i zitelli. Dopu avè ricuvutu ogni unu di u so subjecte, i zitelli puderanu cumincià a curriri, è à u signale si firmavanu è prestu truvà un paru, questu, un attore cù u listessu sugettu. Qual'hè micca avutu u tempu, - perde.
  3. Tennis with balloons. U ghjocu ordinariu di tennis o badminton parvenite à u pre-maistruu assai più interessanti, se invece d'una piccula balla o un capu, aiutavvi è serve un globu.
  4. "A chiavi è u sole". L'essenza di u jocu hè simpricimenti sèmplice: un grande circhiu hè disegnatu nantu à l'asfaltatu, quandu u presentatori prutege a parola "sunshine" i zitelli ghjocanu per ellu, è quandu "a chjagua" dice chì i zitelli anu ghjunghje à u circhiu da quantu rapidu, quale hè l'ultimu - quellu chì perde.

I ghjocelli di sport per i zitelli più antichi nantu à a strada in l'estate

I sognu di primurosi sapianu cumu interacceglie cù l'altri più armonii, cusì hè megliu li purtarli fora in l'estiu cù i sportivi di i zitelli per attacheti:

  1. U ghjocu di "Ladri di cosacchi". I buini sò diventati in dui gruppi. A cumpagnia di u gruppu di latri à scapparà è oculta, è à tempu avè u tempu di abbandunà u squadra di cosacchi impega. L'ultimi debutanu trova i so rivali nantu à e petra chì tocca.
  2. "Canguru". L'esencia di stu ghjocu hè questu: i zitelli sò spartuti in dui gruppi. Ogni participant, sciddicendu annantu à una perna è tenendu un vetru di acqua, circundava u circhiu è e mani u vetru à u prossimu jocu. U vincitore hè u squadra, i primi chì hà fattu copre cù a cumpagnia, è a quantità di l'acqua chì hè abbandunata hè ancu fatta.
  3. "Ripetizioni". U ghjocu ùn hè micca esattamente cumannanti, ma assai divertenti. I zitelli sò cuddati in un círculo, u primu participatore mostra qualche muvimentu, u secunnu ripetuta è aghjunghjenu a so propria è cusì in un cerculu. U perdedor hè quellu chì streeed.