Cumu sculastru una cartolina?

Cumprate una carta à qualche vacanze ùn hè micca un prublema - in ogni libreria hè abbastanza. Ma un rigalu fattu da e so mani hè sempre più valore chì un rigalu. In particulare, s'ellu hè fattu da e mani di i zitelli. Scupremu per quellu chì pò sculastichi nantu à a cartolina è cumu fà megliu.

Per una basa, sempre bisognu di scelta un carta grossa, o ancu megliu un cartuni. Puderia esse bianca o culore, a seconda opzione hè assai più interessante. In a parti di u fronte hè una figura imaginariu direttamente, è in ellu ci ponu esse studiusi picculi è una scrittura congratulature.

Se u zitellu tocca à sculaccià una cartolina cù un anniversariu, a ghjusta l'opzioni più piacevuli hè un cunfettu cù vela o pilche in i panzuli di u to listessu herou di fàvule predilettu. In vacanze, cum'è l'annu novu, u 8 di marzu di Pasqua, salda un pianu tematicu - arburiu di Natale è Santa Claus, ottu fiori è fiori, cunti di Pasqua è colore di Pasqua, rispettivament. Cartoline pitturati da i zitelli con amore portanu l'accusa di una idee positiva è spessu prudurisce u vestitore in a sala di a nanna o a mamma.

Cumu sculastru una bella carta cù un lapice?

  1. Per piglià stu oghje festiu in l'ambienti di narcisi, hè bisognu di cartucà bianca, colore, colore è tile, pudete piglià è marcatori. U sketch hè dilutau cù un scuru simple.
  2. U primu a nota hè a fruntiera di l'ottu nantu à a carta è a so "cola". Comu figura hà avemu un ligger sticizatu, in u quale sò passati fiori.
  3. E linii in lattice cuntenute u cuntour.
  4. Avemu bisognu di un tipu d'imagine 3D - avemu aduprate chjaru internu per scrive u voluminu di l'imaghjina. À a cuda di u ribbon, un zitellu chì puderia scrive, dichja u nome in littri scritti.
  5. Ora vinni u giru di i fiori - sdegnu u so core. Ùn ci sò cinqui di ghjoculi, ma solu quattru.
  6. Pudete pruvene scrive figghiu in un altru pezzu di carta. Se u zitellu ùn vene micca sti fiori, pò esse facilmente sustituitu cù qualchissia chì vulete. Drame u centru apertu di ogni fiore è aghjunghjenu petali aghjustati.
  7. Ogni fiorita hè un pruduttu diversu in grandezza da l'annuncia, è hè vultatu à l'altru viaghju.
  8. Avà hè a fine per finisce e petali peeping da quinta è a stalk.
  9. Per un'erazione più naturali, aduprate chjassi curtine à i petali.
  10. Tuttu - avemu stabilitu contorni sputichi è culore l'omi festivi.

Cumu scrive una carta simplici cù e mio mani?

U zitellu stessu pò sculta a simboli di u postalu per u so amicu annantu à u anniversariu cù una fugliuta di un fugliale festiu.

  1. Pigliarà tutte e listesse cartulare - biancu o culore, ùn hè nè u valore fundamentale. In mezu di u fogghiu facemu un marcu - questu serà u mezu di u nostru pastellu.
  2. Avà cugeremu tutte e ligne cù l'aiutu di un ovalu.
  3. Questa stampa hè più piace cum'è una tavola nantu à i pedi, ma in fatti, sti ligami amparanu l'altu di u pastellu.
  4. Avà duvemu spiegà a stessa prughjettu di l'ovale, solu da quì sottu.
  5. L'Eraser aggressu tutte e linii extra chì impediscenu di u pasticcu cum'è ellu stessu. A scritta pò esse fatta in russa è in inglese, accumpagnà u donu di a famosa famosa canzona Cum Feliz. Ùn bisognu di decurendarà u pasticcellu cù crema - dà piglià movimenti ondulati longu a punta.
  6. Finimi u travagliu - adrecate u pasticcellu cù u nummiru necessariu di candele, decorate u pranzu è pittura a stampa. Un annuariu anniversariu hè prestu!

Sceta una cartolina cù un zitellu pò esse à qualse celebrazione - grandiose è simplice. A cosa principal hè chì u zitellu fai u so megliu, è l'adultu ùn aiuta micca, ma solu dirighjanu u pensamentu à a direzione ghjusta.