Cumu scrive un cordellu?

Per pudè incruvà l'amore di u zitellu di u ghjocu di a zitiddina , pudite sculte annantu à l'averebbe cù i schedarii simplici. I Babes aghjunghjenu à ripintizza l' animali. È da questu annu 2015 hè l'annu di l'ovule, avemu a sapè cumu per cundiscia una pècura chì hà da decora un internu.

Avete bisognu:

Cumu scrive un cordellu friju?

  1. Prima di principià per scrive un becchinu, pense in u caratteru di a testa.
  2. Dà un ghjocu di corellu à l'ovella - un oval.
  3. Scopre a testa di u carattaru di quì sopra, pigliendu a testa.
  4. In seguitu, denota l'orli di un animali in a figura. Siccomu a nostra ovella hè vultata à i vulteti versu u visoru, piglià una sola orella à u visu di a testa, è l'altru hè pocu visibili.
  5. Intra i gricchi facenu un picculu nuvellu, cum'è un bang.
  6. Dopu quellu, disgraziate e gammi, è ponu signalà nantu à elli una laga è una cuda.
  7. Oghji facenu in forma di ovali in a parti suprema di a testa, è in ogni pupu sguassate.
  8. Avà, prumesse a grigione sfracattata innecessari, finiscinu i picculi chjassi: bocca, bocca, cornu è lana in forma di un nuvellu tesoro.
  9. Dopu questu, avemu assicuratu currettamente u dissimulatu creatu da voi è se u risultatu sò cuntrullatu solu - traccià i cuntorni di l'ovinne cun un penne di feltru negra. Sè siddu vulete, culore u carattere in un colore viulente.

Cumu scrive un cordellu?

  1. Diffiri un grande circhiu - u corpu di un cordellu, è un pocu più chjuca - a so testa.
  2. Allora u corpu hè ripresu in a forma di un nuvulu, sguassate cun prugramma a pratica uriginale, è in u fogghiu facemu noi l'ochji.
  3. Dopu pigliemu 4 pedi, aghjunghje un orientale divertente in parechje, nasu è pupulari.

Cumu scrive una bella ovella?

  1. Prima grapì un cìrculu per u futuru capu.
  2. Avanzate da ellu in fondu à l'angolo deduce u cilindru chjuve per u collu.
  3. Dosa un altru cìrculu per chì u cilindru ci hè inseritu da tutte e ci seguemu stu cerculu cù un cilindru largu - questu averebbe un troncu.
  4. Allora pigliate un lapis nantu à u corpu di 2 ovaluzzi oghji - i musculi di e gammi è da elli cù e so perte, per esse cusì chì u nostru cordellu hè persone. Ricurdativi chì e gammi anu daduce cun pezzi puliti. O pudete sculaccià un erba - quandu qualchissia di e gammi seranu cuparti da u verde.
  5. Avà in l'area di a ghjustizia traccia un musculu, l'ochji, l'uce, fugliatu cù lana.
  6. Allora sguassate dopu i linii extra cù a borra. Add more "lana" cù ricchi è una cuda. In fine, avemu stampatu a stampa in grisgiu o culore marrone.

Se u zitellu hà maestru maestru di l'aspettu di u disignu è hà scrittu per migliurà a so tecnica, puderete prucede di scrive di più cumplicità. Pudete invitarlu à scrive una vera ovella.