Quandu puderaghju dà un melone à un zitellu?

Melone hè un fruttu incredibile. In u melone, ci sò parechji vitamali utili per u corpu, chì anu un esigenzi in forza generale. Melone improves significativamente a struttura di unghji è capelli. È ancu u melone hè una maraviglia strumentu per a purificazione di u corpu, cumu a normalizeghja u travagliu di u viaghju gastrointestinali.

Ma pà i genitori chì curanu i so zitelli, cù tutti i benefizii di u melone, ci hè sola una quistione: "Quandu puderaghju dà un melone à un zitellu?". Cumpigliemu l'appuntamentu à a risposta à sta pregunta.

Quandu si puderà un zitellu avè un melone?

Pudete dà un melone à un ziteddu chì avè principiatu un annu, questu quì à a quistione "Pudete un melone sò dati à un criaturu d'un annu?" A risposta serà inequitali affirmativu. Prima di vultà à l'estiu, u zitellu hà duvutu prufitimentu di un pezzu di melone - cinquanta grammi. Da dui à trè anni, sta "dosa" pò esse aghjuntu à centu centu, è dopu à trenta à centu cinquanta.

In u nisunu casu, i zitelli pùbbenu daveru un melone prima, senza sempre u pilu propiu. Hè megliu cumprà frutti in a stagione, per questu, pudete cumenciu cumprà un melone nanzu più di quandu l'agostu. Avete bisognu attenti à l' scelta di melone - ùn deve esse senza cracke è cuts, tutta sana è bella. Prima di cunsumu, u melone hè bellu lavatu cù un sbagliu è saponu.

U melone hè un pruduttu assai pesu, per chì avete bisognu à vigilà dinò a riazione di u corpu di u zitellu. Melone pò causà a ghjàla, questu ùn deveru micca scantatu, chì spessu di sta reazione passa per un adultu, chì u corpu hè assai "temperatu in battaglia". Ma se u zitellu hà una stomacu o hè solu incunificata, hè megliu per passà a intro duzzione di melone in a so dieta.

In generale, avemu trattatu a quistione "pò un criaturu ottene un melone?", Ma à quale risposta veni d'avè, avemu bisognu di ricurdà chì tù è solu puderete "sentir" a vostra zitella è capisce ciò chì hà bisognu, è ciò ch'ellu deve micca.