Games - reguli di a strada

Da a ghjente petite, hè necessariu d'insignà i zitelli di e regule di a strada, perchè i figlioli cumpete cusì chì crosse u viaghju nantu à i so propria. A maiò parte di i sbagli di a strada sò dovutu per i costi da a zitiddina. L'appruvamentu di e regule di cumpurtamentu nantu à a strada à una età primiata hè a fundamentu, a basa di a vita. Ma sò scritti in una lingua cumplicata per a percepzioni di i zitelli è a cumpitenza principale hè una spiegazione accessibile è interessante. Perchè, per un prucessu di memorizazione è d'appruvamentu, per i più chjappi in pedunculidi, ci sò suciali didacticitativi cugnimi nantu à SDA.

Per ghjucà incù i zitelli à stu ghjocu, ùn hè micca necessariu di cumprà manichi cusci vini in libarni, perchè puderebbene apprezzate cun qualsiasi ghjocu didacticu di regoli di trafficu. Per fà questu, avete bisognu à dispunibule nantu à carta culurita, cartulare, carta, carta, pintures, PVA cola è scissors. Cù l'aiutu di questi oggetti, qualsiasi segnu di strada, u trafficu luminu , u carru pò sculacciatu è dipinti da ogni educatore o parent.

In such games, i zitelli pudarà sèntelu cum'è veri puliticanti di u trafficu strettu, cunduceristi è questi figuri chì si ncontranu nantu à a strada è aiutanu à organizà a sicurezza nantu à questu.

Indici di carte di partiti didattiche in SDA

Jocu didactic "Traffic Light"

Purpose: per studià è capisce i signali di u trafficu è u so propiu.

Material: semitru trafficu, cercle di rosso, giallu è verde per ogni zitellu participà in u ghjocu.

Regoli di u ghjocu

Tutti i zitelli precisanu di dà entre à i cile di u rossu, u amaru, verde. Pigliate e circhuli à u lume di u trafficu è ochji seguità, spieghendu a so significazione à i zitelli, dopu chjaltà quandu, è quandu s'introduceranu i zitelli spiegà ancu ciò chì i culori cume in u semafòricu. Allora pudete chjamà a notazione è dumanda à i zitelli per crià un cercolu di questu colore, chì currisponde à spiegà u leader. Quellu chì dete risposti più correcti è dimustrava i circhuli curretti.

Game "Clock"

Purpose: Per aprende di distinguish signes stradale; à rinfurzarà a cunniscenza di i zitelli nantu à i signalamentu è i sigilli pruibittivi; à sviluppà l'attinzioni, e cumpetenze di l'infurmazione cusì cunnisciuta di i reguli di trafficu in a vita di l'annu

Material:

Regoli di u ghjocu

U capimaghjere cambiò u clocktu è avè un signu particulari. U figliolu chjamanu è spiecanu a significazione di i segni di strada. Una cartulina cù u segnu di trafficu hè statu indicatu per fugliale è u sensu hè spiegatu.

U ghjocu "Transport"

Scopu di u ghjocu:

Material:

Regoli di u ghjocu

À u principiu di u ghjocu tutti i participanti si mette e so patatiche annantu à u cingulu di "iniziale di u ghjocu", puderà definisce l'ordine di movimenti sparendu una morte. U primu attore chì hà più punti nantu à a parti suprema di u cubu, va primu. Dopu avè ricivutu u mutu u mumentu, u prugressu trasfurpassi u morsu, poi traspende u chip à u numeru di circles, uguali à u numeru di punti nantu à a parti suprema di u cubu. Quandu un ghjucadore entre un cercolu cun una figura, deve seguità a direzzione di a freccia (freccia verde fiorente, freccia roccia), è a trasmissioni hè passatu à u prubleuvatori vicinu.

U ghjocu "Safe City"

Scopu di u ghjocu:

Material:

Regoli di u ghjocu

Prima di principià, bisognu di scelta un presentatore. Puderanu diventà un adultu. U presentatore urganeghja i segni di u trafficu longu a "cità", determina u stoppiu d'autobus, ancu i cuntrolle i semafòmi. U restu di i cunduttori pigliate circà i figuri di l'omi è distribuzione i veiculi trà l'eletti. Perchè qualchissia esse un bus driver, qualchissia hè un vinditore in un supermarchu, qualchissia hè un constructore di un parcu, qualchissia hè un pupulari in a scola. I roli sò limitati solu da a vostra imaginazione. In più, cuminciannu un cubu in u turnu, avemu movutu versu a cità. Vìdenu in a spiaggia, carru per a strada. "A pede" move a chip in qualsiasi direzzione per quantu passi passi avanti chì u nùmeru di punti abbandunò nantu à u cubu. In u carru - multiplica u numicu di punti da trè, nantu à a bicicletta - da dui. È u mutore di u carru pò piglià passageru cun ellu, per esempiu, portanu l'amici (un cubu in questu casu hè spugliatu da u driver). È esci di u carru, dicenu, in u pezzu di piazze, u cunducta diventene un scanu. E pudete aspittà per l'autobus in a bus stop è vai per una biga cumpagnia.

Circu verde (passaghju sottenu) permette di rende rapidamente (una volta) è movendu à l'altra parte di a strata. E se ti sia nantu à un cingulu di aranciu - stu locu deve a vardaghjà pagà una cura particulari - vi tocca bisognu da una volta.

Allora, sò cuminciati. Da casa à a scola, da a tenda - à u parcu, da u parcu - per visità amici. A pede, in bicicletta, in autobus, osservendu tutti i reguli di a strada.

Ogni ghjocu didacticu secondu i reguli di a strada rifletti a situazione individuali è una parti separata di i reguli di trafficu. Cù l'aiutu, i figlioli sò più fàciule à amparà è ricurdate di l'infurmazioni necessarii, è vede visualmente i segni di strada, marchi è altre attributi pertinenti. Questi ghjoculi aiutanu à i zitelli per incontru per a prima volta cù a "strada", ma in cundizioni seguri, in u primu stadiu à falla un sbagliu chì i zitelli ùn soffrenu, è dopu esse accusatori e repitizioni necessariu ùn deverà micca digià in cundizioni veri.