Massaggio pè i preestrieri

Nisun dubbite, tutti i genitori vurria avè i so zitelli per crescenu sano è fisicamenti forti, ùn soffrenu micca l'excevate pesu è i prublemi cù a spina. Avà, quandu i figlioli prefittàvanu di passà a maiò parte di u so tempu liberu à l'urdinatore, u prublema di un stiltu di salute sana hè urgente speciali. Per maestru i sapimenti basi di l'autormatizazione - per i pre-umani, unu di i modi per unisce un stile di vita sana. L'autormassazione per i zitelli - puntu, jocu, in verse, cù balli massaggi, articuli di designatori, penazzi è ancu di carta - una bona manera di rilassate i musculi è di rimette di a tensione neuroimensionale in una forma divertida di jocu.

Per scopu di sviluppà un bonu habitu per i zitelli per massagagliate per sempre, ùn deve esse tedescita per elli. U prucessu di l'autormassu duverà esse per i zitelli pianu piacè, per ùn micca causà u dolore, per pruduce emozioni pusitivi, è i so elementi è a secunna di a so cumplitamentu deve esse ricordati. U game self-massage servi à i zitelli una bona furmazione di u pensamentu figurattivu, furmà a so memoria, aiuta à prumessu e ricordà ricordati poema è canti, aiuta à rinfurzà a salute mentale è fisicu.

L'autoreffinamentu di u prugettu per i zitelli hè realizatu pressendu i pads di i dete nantu à a pelle è i musculi in i locu di punti energetically active. Stu massu di massageria pò esse stimulante o rilassante, quandu s'utilice in combinazione hè un effettu pusitivu in u corpu di u zitellu. Hè utilita pi mainlyu per nurmalizà i prucessi nervi è a più freta hè l'autormasiamentu di suli e pouti, mani, capu è facci. Avete bisognu à insignà à i zitelli per ùn metteurà pressione nantu à a massa cù tuttu u so putere, ma per presisce lampassi, suecia.

Acupressure faciale per i zitelli

U propiu di u massaggio hè di prevene i friddi, per amparà cumu cuntrollà l'espressioni faciale. Realizatu in una forma di jocu, imiteghja u travagliu di u scultore.

  1. Avemu travagliatu e maschili, l'ale di u nasu, a frunti in a direzzione da u mezu di a faccia à i tempii.
  2. Pulsate i vostri ditte nantu à u ponte di u nasu, i punti à u centru di e cellre, facennu movimenti rotacionale in sensu urdettu in u uruguaise, è dopu in u contrario. Scalfamu 5-6 volta.
  3. I prublemi, pressu a prissioni, "drecchisce" e cigliu, è ci dava una bella curva. "Sculacciate" anch'elli culi cun l'aiutu di pinzeri.
  4. Cù eccezziunate gentle gentile, facemu occhi, pene u cilia.
  5. Portemu i nostri ditti da u nasu à u punta di u nasu, "moltu" u nasu longu per Pinocchiu.

Massaggi per i zitelli in verse "U nostru, lavate!"

  1. "Crane, aperta!" - cù a to manu diritta di movimenti rotacionale, "apertura" u grigiu.
  2. "U nasu, lavate" - frettu u dritti di e manu di e mani cù l'ale di u nasu.
  3. "Lavianu dui occhi sùbitu" - coglie cù a so manu nantu à i vostri ochji.
  4. "Wash, ore!" - fegate i nostri arritti cù palmi.
  5. "Wash, shake!" - cù cura cù u collu in fronte.
  6. "U ciucciu, lavatu bè!" - ferru u pesu dopu, da a basa di u cranu à u pettu.
  7. "Lavagna, lavate, fate bassa! - appruntate e so bocca.
  8. "Mud, lavate vi! Mud, lavate! » - Tre mani contr'à l'altri.

Massaggi in faccia è cù cura per i zitelli "Indiani"

U propiu di u massaggiu hè d'insignà à i zitelli per rilassate i musculi di a faccia è di u collu mentre à realizà un massaggio in fronte à u specchiu. Imagine chì sìammu indi, chì dipinta una pintura di guerra.

  1. "Sette" linii da u mezu di u testa à l'eppolle cun forti movimenti - ripetite 3 volte.
  2. "Suggeranu" i linii da u nasu à l'arechje, mentre que largamente di pusà i diti - ritendu 3 volte.
  3. "Sughisce" linii da u mezu di u manduca finu à e gattivi - rè 3 volte.
  4. "Suggià" di ligne nantu à u collu in a direzzione da u quistu à u pettu - ripetite 3 volte.
  5. "E chiu" - tocca ligge nantu à a faccia, cumu si dumandava u pianu.
  6. "Vulissimu i sguassate di u filtru di i pezzi", a so giacca cunfusioni i palme di u so facci, perchè allughjassi, fretendu l'altru.
  7. "Scacciate e leie di l'acqua", mani.